Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Ecograf


Detaliu pentru invitatia numarul 351634
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Numar invitatie: 351634/01.08.2013
Denumire contract: Achizitie Ecograf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHONCod fiscal: 4505367, Adresa: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 760669955, Fax: +40 318057374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Ecograf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare Aparat Ecograsf. Termen de finalizare: 31.08.2013
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 654.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de 2.100 RON- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.a) - Modul de constituire a garantiei de participare, conf. HG 925/2006, (1) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariDovada constituirii garantiei de participare se depune in SEAP cu semnatura electronica si se transmite in original pana cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autoritatii contractante - Serviciul Administrativ - Biroul Achizitii publice(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a atasa Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, formular completat conf.actului normativ specificat. In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie. In cazul constituirii garantiei in alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din 10.07.2013cont garantie RO98TREZ7015005XXX000181, deschis la Trezoreria Sector 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului incheiat, fara TVA si se constituie in perioada premergatoare semnarii contractului de furnizare produse.- Constituirea garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - completarea formularului 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006 - completarea formularului 2. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant si ofertant asociat; in cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006, tertul sustinator trebuie sa completeze declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1), d) din OUG. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 3. Se solicita completarea declaratiei separate pentru fiecare ofertant, ofertant asociat, tert sustinator, subcontractant (daca este cazul). Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta, Ghemigian Adina Mariana, Pecsi Saftica, Boc Mariana, Popescu Steliana, Gheorghiu Elena Ermina, Hortopan Dan Cristian, Gudovan Emilia, Breuscan Elena Bianca, Ioan Daiana, Duteanu Oana, Martac Florinela.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010 -completarea formularului 4- Se vor prezenta certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenullimita de depunere a ofertei.a) Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, catre bugetul de stat;b) Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei;
- Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, formular 5 * Persoane juridice/fizice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator;.* Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezistent sau are domiciliul. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.- Aviz de functionare cu anexa eliberat de Ministerul Sanatatii, conf. HG 862/2006 si Legii 176/2000, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ? sau echivalent, dupa caz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul vanzarilor de aparatura medicalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin o recomandare/ document constatator/ proces verbal de receptive din partea clientilor sau alte documente prin care sa se confirme livrarea de aparatura medicala, in vederea demonstrareii experientei similare, Certificat de conformitate marca CE, emis de un organism notificat/ Declaratie de conformitate CE ca produsul ofertat este conform cu directive 93/42 CEE, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatoruluieconomic; completarea formularului 7, pentru obiectul supus achizitiei. Se depune scanat in SEAP Standard de asigurarea calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer