Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie electropompe submersibile pentru statii de pompare in municipiul Slobozia?


Detaliu pentru invitatia numarul 349461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Slobozia
Numar invitatie: 349461/28.06.2013
Denumire contract: ?Achizitie electropompe submersibilepentru statii de pompare in municipiul Slobozia?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SloboziaCod fiscal: 4365352, Adresa: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Telefon: +40 0243231401, Fax: +40 0243212149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Slobozia, birou relatii cu publicul, parter, str. Episcopiei, nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920023
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu a Primariei municipiului Slobozia, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie electropompe submersibilepentru statii de pompare in municipiul Slobozia?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumire : ?Achizitie electropompe submersibilepentru statii de pompare in municipiul Slobozia?Cantitate: 4 buc.Produse: -2 bucelectropompesubmersibile pentru ape menajere cu tocatorcu debit minim 600 mc/ora, la H=20 mca (pentru fiecare pompa) ;
-2 bucelectropompesubmersibile pentru ape uzate cu debit minim 300 mc/ora, la H=9 mca(pentru fiecare pompa)Termen de livrare: 45 zileGarantie tehnica solicitata: 5 ani de la PIF
II.1.6) CPV: 42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 221.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2 970 leiGarantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform articolelor 86 (1) si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO56TREZ3915006XXX000125 deschis la Trezoreria municipiului Slobozia, cod fiscal 4365352.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate la IV.3.7. din Fisa de date a achizitiei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileIn masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011.Cuantumul acestei retineri este de 1982, 21 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de 7 zile de la data incheierii contractului. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp.ulerioare.Modul de restituire conf.art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare. Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe operioada egala cu perioada de valabilitate a contractului + 14 zile si va fi restituita prestatorului in termen de maxim 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor contractuale. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru prestatorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 dinSectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta-Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.(Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire conf. art 69^1 din OUG 34/2006 sunt: - Alexandru Stoica?Primar, - Valentin Bacanu?Viceprimar, - Cezar Zamfir?Viceprimar, - Agripina-Gabriela Costea-Secretar Municipiu, - Valentin Tudoran? Director executiv D.A.P.L.;Comisia de evaluare: - Iorga Draguta-Compartiment Achizitii Publice - Presedinte comisie de evaluare cu drept de vot;
- Hamza Eugenia-Consilier Primaria Slobozia ? membru;
- Mogos Vasile - Compartiment Investitii;
- Adrian Trifan- Directia economica - membru, - Novac Ramona- Florentina - Serviciul Juridic;Membrii de rezerva: - Cucoranu Violeta-Compartiment Achizitii Publice, - Stefan Elena-Serviciul Executie Bugetara;
- Andreea Tastaman- Serviciul juridic - membru, Consilieri locali : Beciu Elisabeta, Branza Sorin, Chiru Ion, Constantinescu Emil, Conescu Andreea, Dacici Mirela, Ion Marian, Ionita Gabriel, Manea Gigi, Musat Gabriel, Nedelcu Danut, Nuta Gheorghe, Olaru Vasile, Radu Paros-Mihaita, Raileanu Ionut-Viorel, Sava Stefan, Teculescu Petru-Madalin, Tron Andrei, Vasile Cornel. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constator emis de ONRC din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine ? - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident .Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare)trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul nr.6-Fisa de informatii generale.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012 (fara a fi luat in considerare anul in curs). Nivelul minim impus este :300 000 lei.Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicatde BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirmaprin prezentarea unor certificare/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitateaobtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorde produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Conditii privind principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani: maximum 2contracte de produse similare cu o valoare cumulata de min. 190.000, 00 leifara TVA, dovedite prin prezentarea de copii dupa contracte/proces(e) verbal(e) de receptie/recomandare beneficiar(i)/document(e) constatator(oare). Se va prezenta copie certificat privind sistemul de asigurare al calitatiiconform SR EN ISO 9001-2000 / EN ISO 9001-2000, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre toti asociatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer