Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie erbicide, fungicide, insecticide


Detaliu pentru invitatia numarul 325113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU CULTURA PLANTELOR PE NISIPURI DABULENI
Numar invitatie: 325113/25.04.2012
Denumire contract: Achizitie erbicide, fungicide, insecticide
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU CULTURA PLANTELOR PE NISIPURI DABULENICod fiscal: RO 2281069, Adresa: romania, Dabuleni, Telefon: +40745574362, Fax: +40215334347
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: romania, Dabuleni, Romania, cod postal: 207220, telefon: +40 745574362, fax: +40 251334347, persoana de contact: Nicusor Vladu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni, str. Victoriei, oras Dabuleni, judetul Dolj, cod postal 207220.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare in agricultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie erbicide, fungicide, insecticide
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie erbicide, fungicide, insecticide pentru combaterea buruienilor, bolilor si daunatorilor la culturile infiintate in toamna anului 2011 si care se vor infiinta in primavara anului 2012.
II.1.6) CPV: 24453000-4 - Erbicide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei. Perioada de valabilitate 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelorcu posibilitatea retinerii conform art. 278^1 alin(2) din OUG 34/2006. Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 in lei in contul RO66MIRO0000611636850201 deschis la Pro Credit Bank, sucursala Dabuleni.Pentru IMM-uri se va aplica Legea 346/2004, garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006-Formular nr. 2;
- cazier judiciar pentru operatorul economic- cazier fiscal pentru operatorul economic2. Declaratie privind neincadrare ain prev. art. 181 din OUG 34/2006- Formular nr. 3- cerificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat)din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor- cerificat privind taxele si impozitele locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor- Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara in care isi are rezidenta ofertantul3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr. 279/20011, art.12- Formular nr. 7;
- Persoane cu functii de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: dr. ing. Diaconu Aurelia, ec. Raducanu Dumitru, ing. sef Olingher Cristian, dr. ing. Toma Vasile, ec. Anghel Lucian, ing. Marin sabin, ing. Vladu Nicusor.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr. 4;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau aunei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului si Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator- original sau copie conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri ? se va prezenta cifra medie anuala de afaceri globalain ultimii 3 ani(fara a fi luat in considerare anul in curs) .Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c 1 ) si d).?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta cel putin un contract, din care sa rezulte cain ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor , a livrat produse similare cu cele supuse achizitiei cu valoare de cel putin 250.000 leiDaca ofertantul nu a efectuat un contract de valoarea mai sus mentionata , experienta similara se va certifica prin cumularea valorilor a cel mult 3(trei ) contractein valoare cumulata de cel putin 250.000 lei. Pentru fiecare contract se va atasa recomandarea din partea beneficiarului., Asocierea . In acesta situatie , experienta similaraa ofertantului se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului de operatori economici , conform art. 191 alin.3 din OUG 34/2006 aprobata si modificata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www. e-licitatie.ro, SEAP, sediul unitati , gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer