Achizitie publica - Achizitie executie lucrari pentru proiectul ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere, afectate de inundatii in anul 2010, DC 15 si DC 16 in Comuna Berislavesti, judetul Valcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 345245
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345245/13.04.2013
Denumire contract: Achizitie executie lucrari pentru proiectul ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere, afectate de inundatii in anul 2010, DC 15 si DC 16 in Comuna Berislavesti, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERISLAVESTICod fiscal: 2541649, Adresa: Comuna Berislavesti, , Berislavesti, Telefon: +40 0250753061, Fax: +40 0250753061
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT STOENESTI, Berislavesti, Romania, cod postal: 247040, telefon: +40 250753061, fax: +40 250753061, persoana de contact: Ion Octavian Didoaica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Berislavesti, jud Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie executie lucrari pentru proiectul ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere, afectate de inundatii in anul 2010, DC 15 si DC 16 in Comuna Berislavesti, judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere, afectate de inundatii in anul 2010, DC 15 si DC 16 in Comuna Berislavesti, judetul Valcea? unde valoarea executiei lucrarilor este de 5.673.781 lei iar valoarea eventualelor cheltuieli diverse si neprevazute este de 509.298 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 183, 079 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
113.400 lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participare in conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- 8.127, 38 lei Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO86TREZ6715006XXX008609 deschis la Trez.Rm Valcea - scrisoare de garantie bancara Formular nr 21; - scrisoare emisa de societate de asigurare In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50% Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantiei de participare din lei din alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: -retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011 - scrisoare de garantie bancara; -scrisoare emisa de societate de asigurare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se solicita completarea Formularului nr.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular. Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.Se solicita completarea Formularului nr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta Anexa la Formular nr.3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarului acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010-Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariSe solicita completarea Formularului nr. 5 de catreOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt :1 Primar ? Busaga Ion2.Viceprimar ?Ivan Vasile3. Secretar - Cernea Maria4. Contabil -Didoaica Ion Octavian5. Achizitii publice- Ivan Dragos6. Achizitii publice- Ivan CarmenPersoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL BERISLAVESTI in componenta: 1.Calina Ilie2.Deaconu Constantin3.Durescu Marin4.Ivan Vasile5.Mihaescu Ion6.Necsoiu Vasile7.Nutu Pamfil8.Popescu Filofteia9.Popescu Marian10.Popescu Vasile11.Telespan Ion5.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si va contine urmatoarele informatii: obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, precum si : a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea? ?conform cu originalul?, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? prezentarea situatiei pe cel putin 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin 11.200.000 lei. In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de cel putin 5.600.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2 Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9.In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 5 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, minim un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de drumuri in valoare de cel putin egala cu 5.600.000 lei fara TVA. Se vor prez certif de buna exec pt contract prezent.din care sa reiasa: val, perioada, obiectul, loc exec luc, daca au fost efec in conf cu nor prof din dom. si daca au fost duse la bun sfarsit Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii sale tehnice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare realizarii contractului de lucrari, prezentand documente care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului dar minim: Buldoexcavator ? Incarcator frontal ? Autogreder ? Autobasculante ? Cilindru compactor ? Betoniere ? Statie de betoane si asfalt ? Masina pentru marcaje rutiere ? Excavator hidraulic dotat cu picon - Laborator de verificari si incercari gradul II pentru betoane.Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere.Pentru statia de betoane si asfalt se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: autorizatia de mediu in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor OUG 195/2005 privind protectia mediului; daca este o statie de betoane mobila se accepta o declaratie din partea operatorilor economici din care sa reiasa ca daca sunt declarati castigatori isi vor obtine respectiva autorizatie.Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia va cuprinde in profilele autorizate incercarile de laborator necesare executarii lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelor de analize si incercari in constructii, aprobat prin HG 808/2005.Pentru agregatele de cariera se vor prezenta Certificate pentru controlul productiei in fabrica SR 13043:2003, SR 667/2004, cat si Rapoarte de incercari.Pentru mixturile asfaltice se va prezenta Certificat de conformitate conform standardelor romanesti in vigoare, iar pentru betoane se va prezenta Certificat de conformitate conform CP012-1:2007.Se va prezenta Aviz de functionare ANRM (Agentia Nationala pentru Resurse Minerale)., 4 Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului(personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1.Responsabil lucrare/Sef santier - absolvent de studii superioare, profilul cai ferate drumuri si poduri, participarea la cel putin un proiect similar;2.Responsabil RTE - atestat pentru lucrari drumuri autorizatie valabila, conform Legii 10/1995; 3. Inginer constructii - absolvent de studii superioare, profil constructii; - participarea la cel putin un proiect similar;Se vor atasa: CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;Diplome, autorizatii sau certificari referitoare la studii, pregatire profesionala si/sau calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului de lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 17:28