Achizitie publica - Achizitie executie lucrari statii self-service de biciclete, piste si trasee pentru biciclisti
Detaliu pentru invitatia numarul 322125
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322125/19.03.2012
Denumire contract: Achizitie executie lucrari statii self-service de biciclete, piste si trasee pentru biciclisti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: lucia lupea, adrian raulea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str. Motilor, nr 3, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie executie lucrari statii self-service de biciclete, piste si trasee pentru biciclisti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie executie lucrari statii self-service de biciclete, piste si trasee pentru biciclisti in municipiul Cluj-Napoca, Floresti si Apahida
II.1.6) CPV: 45233162-2 - Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 244, 393.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare: 200000 lei si va fi irevocabila si valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei pentru part.: * instrument de garantare (Formular 11) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia - instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 04.01.2012, respectiv 1 euro= 4.3219 lei. - instrumentul de garantare emis in conditiile legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constituie: a) ofertantul ____ si-a retras oferta in perioada de valabilitate acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ____ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ______a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata si va retine suma de 8784.44 lei) . Nu se accepta bilet la ordin si fila CEC! depunerea la autoritatea contractanta cu cel putin 24 de ore inainte de data deschiderii ofertelor a unui ordin de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr. 7
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18)prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ4)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );4. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4.a) si 4.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 3A (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completata in original. Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie in cadrul Municipiului Cluj-Napoca: VICEPRIMAR cu atributii delegate de primar-RADU MOISIN, presedinte comisie de evaluareLASZLO ATTILA, membrii comisiei: VIRGIL PORUTIU , LUCIA LUPEA, ADRIAN RAULEA, IOAN BOGDAN, LIANA HENT6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP7) Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conform Formular C;Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 4.a) si 4.b)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte codurile CAEN pentru activitatile cuprinse in proiect, respectiv in obiectul contractului de achizitie publica;Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim 18.000.000 lei sau echivalent euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro) Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2010 :1 Euro = 4, 1285 RON 2011 :1 Euro = 4, 2379 RON 2009 :1 Euro = 4, 2373 RON; In cazul in care ofertantul are depus bilantul la data de 31.12.2011, acesta va fi prezentat, in cazul in care nu are inregistrat bilantul pentru anul 2011, ofertantul va face dovada cifrei de afaceri aferenta anului 2011 prin orice act doveditor de care dispune.Bilantul contabil din anii precedenti vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011Pt a beneficia de prev. Legii nr. 346/2004), ofertantii tb sa depuna actele prev. de acest act normativ
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul tb sa faca dovada ca a executat/curs de executare(daca sunt in curs de executare, pt lucrari deja executate)/finalizat, in ultimii 5 ani, contract/contracte din care sa rezulte ca a realizat lucrari sim ptpiste de biciclete/drumuri cu trafic redus sau comunale/judetene/locale- in val cum de min 2.500.000 lei fara TVA(dem printr-un nr de max 2 ctrcte din care sa rezulte val solicit) Ofertantul tb sa faca dovada ca a executat/curs de execut in ultimii 5 ani, o retea de mijl de transport similara cu cea prev. in caietul de sarciniLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indepl a obligatiilor, beneficiari, indif dc acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; ofertantul va prezenta copia(lizibila) a contractului de executie/copia partilor relevante ale acestui contract, Inf privind personalul angajat si cadrele de conducere Ofertantul va face dovada ca dispune de o echipa minim formata din: Responsabil tehnic cu executia, (RTE) autorizata pentru lucrari de constructii civile.Responsabil tehnic cu executia, (RTE) autorizata pentru lucrari de drumuri. Responsabil cu calitatea, Inspector responabil PSI, Inspector responabil SSM, Manager de proiect, Sef santier, Inginer drumuri, nginer constructii civile, Inginer instalatii electrice, Inginer automatizari, Expert IT, Sudor autorizat ISCIR conform prescriptiilor tehnice ISCIR CR 9 ? 2003 sau echivalent. Pentru pozitiile enumerate anterior cerinta este de a nominaliza o persoana pe un post, totusi, se poate prezenta si o persoana care sa ocupe mai multe functii, conditionat de detinerea tuturor certificarilor necesare.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Dotari.Op ec tb sa faca dov ca dispune(propriet, leasing, admin, chirie/alta forma de adm, angajam de punere la disp) de minim urmat utilaje: statie de preparare mixturi asfaltice - 1 buc, buldoexcavator pe pneuri - 3 buc; excavator pe senile - 1 buc;autogreder- 1 buc; miniexcavator - 3 buc; incarcator frontal, pe pneuri - 1 buc; automacara 5, 0 to - 1 buc; pikhamer electric - 2 buc; autopompa de beton - 1 buc; aparat de sudura electric - 2 buc; aparat de sudura oxiacetilenic - 1 buc;generator electric - 3 buc;motocompresor -1 buc; vibrator universal - 2 buc;compactor mecanic manual- 2 buc; cilindru compactor - 2 buc; autocamion, 15, 0 to - 3 buc; autobasculanta, 20, 0 to - 2 buc;autobetoniera - 2 buc;masina de taiat beton, autotransporter , repartizator asfalt, autotractor , aparat teodolit-topo, autocisterna cu dispozitiv de stropire si masurare a debitului., crusher., perie mecanica, autogrudonator pentru emulsie, masina de taiat rosturi - fiecare cate 1 bucComisia de eval, Informatii privind subcontractantii? daca e cazul., Informatii privind asocierea- daca este cazulPentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare solicitate la punctele III.2.1. a) si III.2.1.b) din documentatia de atribuire. Acestea vor fi prezentate in conformitate cu prevederile Anexei 2 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 care este atasata in sectiunea Formulare standardul ISO 9001:2008 privind Sistemul de Management al Calitatii(pentru executantul lucrarii), in copie lizibila conform cu originalul sau echivalent, standardul ISO 14001:2004 privind Sistemul de Management al Mediului(pentru executantul lucrarilor), in copie lizibila conform cu originalul sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 12:40