Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie executie lucrarilor deviere retele ?lucrari suplimentare aferente obiectivului de investitie: Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale - Cod SMIS 38332.


Detaliu pentru invitatia numarul 357140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 357140/27.01.2014
Denumire contract: Achizitie executie lucrarilor deviere retele ?lucrari suplimentare aferente obiectivului de investitie: Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale - Cod SMIS 38332.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Tomis nr.51
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie executie lucrarilor deviere retele ?lucrari suplimentare aferente obiectivului de investitie: Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale - Cod SMIS 38332.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de deviere retele ?lucrari suplimentare aferente obiectivului de investitie: Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale constau in realizarea lucrarilor de deviere retea de apa canal: conducta de apa existenta, conducta de refulare respectiv conducta de gaze naturale de pe amplasamentul pasarelei Navod si Pescarus si conducta de apa existenta, conducta de refulare de pe amplasamentul pasarelei Val Retro. Valoarea estimata este de 734095, 53 lei fara TVA din care: Deviere retea apa-canal "Navod si Pescarusi" = 402416, 89 leifara TVA;deviere retea gaz "Navod si Pescarusi"= 59925, 48 lei fara Tva;deviere retea apa-canal "Val Retro"=271753, 16 lei fara TVAValoarea estimata nu cuprinde cuantumul de diverse si neprevazute deoarece in cadrul devizului general stabilit de proiectant nu sunt cuprinse diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 734, 095.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 14680 lei. Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita pt depunerea ofertelor.Modul de constituire: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantum de: 14680 lei, valabil pt. o perioada de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4514, 09lei calculata conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr 34/2006, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre CNSC, respectiv contestatorul renunta la contestatie. 2.Depunerea unui OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). 3. Potrivit art.16 alin.2 din Legea 346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota1: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare tb. sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nota2: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractulu, fara TVA si reprezinta garantia furnizata decatre executant in scopul asigurarii achizitorului de indeplinirea cantitativa, calitativa a serviciilor si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Potrivit art. 16 alin.2din Legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa declaratiei semnat si stamiplat pe fiecare pagina.ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONA Director executiv, NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Director executiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. executivadjunct, BABUS CONSTANTIN Director executiv, PRIPISI IONUT Dir. executiv adjunct, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir.executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, GAVRIZ IRINA Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIA Sef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef birou, BRATU DANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, MEREUTA EMIL ANDREI Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, VASCU -LACIU MADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serviciu, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, PINZARIU IRINA ROXANA Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef serviciu, ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sefserviciu, NACHE MIHAELA RODICA Sef serviciu, BRATU GEORGIANA Sef serviciuLISTA Cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS;BOIAGIAN HARRY MICHELLE ; CANDINDATU GABRIEL; CHESOI TUDOREL;CHIRONDOJAN VASILE; CIORBEA VALENTIN; COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN; DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL; GEORGESCU DANIEL; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL; MARCU ANA; MATEI RADUBOGDAN;ONCIU CARMEN;ROSU VASILE; PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISANGEORGE-GABRIEL.Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontrcatanti/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stamilat pe fiecare paginaCerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie, in original (fiecare membru al asociatiei cat si tertul sustinator).Cerinta nr.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181. lit.a) , c^1 si d) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca estecazul).Declaratia va fi insotita de : a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catrebugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei) Cerinta I1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, cu precizarea ca , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea traducerii aferente documentelor constatatoare in original, pentru verificarea conformitatii documentului depus odata cu oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta II.Autorizatie destinata executiei conductelor aferente sistemelor de transport al gazelor naturale, tip ETC in temeiul prevederilor Legii energiei electrice si a gazelor naturale nr. 123/2012 eliberata de ANRE, Autorizatie ANRE valabila si pentru persoanele juridice /straine.Autorizatia valabila la termenul limita de depunere a ofertelor se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant, cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executie (Procese Verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti fara obiectiuni sau recomandari din parteabeneficiarului /informatii privind modul de indeplinire al obligatiilorcontractuale) vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor; Pentru personalul de conducere si personalulresponsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari (inclusiv persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii mai putin Responsabil/Responsabili tehnic /tehnici cu executia (RTE) atestatii indomeniile: "Constructiie edilitare si de gospodarie comunala (IX)") se vor prezenta CV-uri in original semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant., Cerinte minime de calificare : Din cadrul personalului responsabil pentruindeplinirea contractului de achizitie publica vor face parte si : a) Responsabil/Responsabili tehnic /tehnici cu executia (RTE) atestatii indomeniile: "Constructiie edilitare si de gospodarie comunala (IX)". Se va/vor prezenta Certificatul/Certificatele de atestaretehnico-profesionala eliberat/eliberate conform Ordinului nr.777/26.05.2003 emis de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelor. b)Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitiei (se va prezenta Decizia interna de numire). In cazul incare se depune oferta comuna resursele profesionale ale asociatilor secumuleaza., Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului (de ex. -responsabilul tehnic cu executia-RTE) nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documente care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant. Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare (copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?) insotite dedeclaratii de disponibilitate semnate de aceste persoane sau se vor prezenta angajamente de participare. Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului si nu este inregistrat ca persoana fizica autorizata, inainte de semnarea contractului, se vor prezenta copii ale contractelor individuale de munca.(copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?, .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele profesionale invocate, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Se va completa si prezenta in original formularul E dinsectiunea Modele formulare, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se va completa formularul D din sectiunea Modele de formulare.In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte/parti din contract acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentului din total servicii, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer