Achizitie publica - ACHIZITIE FILER
Detaliu pentru invitatia numarul 323177
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323177/05.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE FILER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. DRUMURI SI PODURI S.A. CALARASICod fiscal: RO 10631629, Adresa: str. Aleea Centralei nr 1, Calarasi, Telefon: 0242/318784, Fax: 0242/318785
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Aleea Centralei nr 1, Calarasi, Romania, cod postal: 910086, telefon: +40 0242318784, fax: +40 0242318785, persoana de contact: Gheorghe Dragomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Aleea Centralei nr 1, Calarasi, Romania, cod postal: 910086, telefon: +40 0242318784, fax: +40 0242318785, persoana de contact: Gheorghe Dragomir
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE FILER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE FILER DE CALCAR PENTRU FABRICATIE BETON ASFALTIC
II.1.6) CPV: 44831200-6 - Filere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1500 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare la licitatie: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, respectiv cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contulDeschis BRD Calarasi RO95BRDE120SV00715111200, cod fiscal RO106316292)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va prezenta in original;3) Ordin de plata4) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari in original.
Garantie de buna executie
modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: - 5 % din pretul contractului, fara TVA, se poate constitui sub urmatoarea forma: - retinere succesiva din facturi.Dupa atribuirea contractului furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ? in cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, aceasta se va prezenta original.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta -Cerinte obligatorii: Cerinte obligatorii: -completare formular Anexa nr. 10;
-prezentare certificate constatatoare privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat inclusiv cele locale (formulare tip emise de autoritatile competente).Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude ofertantul din procedura in urmatoarele situatii: -Ofertantul nu a prezentat documentele din care rezulta ca si-a achitat obligatiile exigibile de plata catre stat inclusiv cele locale;
-Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Ofertantul va prezenta DECLARATIA de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - Operatorul economic va completa ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006? ? originalOfertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Dragomir Gheorghe ? Director General, Barbu Gheorghe ? Director Tehnic, Swider Denisa ? Director Economic, Fatu Alexandru ? sef birou tehnic, Necula Emilian ? Sef Sectie Calarasi) este exclus din procedura de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. - Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) va completa Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Informatii privind subcontractantii - Se solicita completarea formularului Anexa nr. 18 cu subcontractantii si specializarea acestora;In cazul asocierii se va completa formularul Anexa nr. 44 - Acord de asociere - in care se va specifica contributia fiecarui asociat. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraConditie: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 150.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaCerinte obligatorii: -Lista principalelor livrari de poduse inultimii 3ani, - Experienta similara: Cerinte obligatorii: Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract a carui obiect a fost furnizarea de agregate, care a avut o valoare cel putin egala cu 75.000 lei.Cerinta poate fi indeplinita prin cumularea a cel multdoua contractefinalizate de furnizare agregate., - Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractuluiCerinte obligatorii: Dotarea minima necesara: - Autospecializate transport filer ? minim 2 bucati., - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, - Declaratia de conformitate si raportul de incercari conform STAS 53979pentru produsul ofertat, -Prezentare informatii privind obligatiilecontractuale in curs Cerinte obligatorii: -Prezentare certificate emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de asigurare, a mediului conform SR ENISO14001-2004, sau echivalent;, Cerinte obligatorii: -Prezentare certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001-2001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 14:25