Achizitie publica - Achizitie filer de calcar
Detaliu pentru invitatia numarul 346593
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346593/14.05.2013
Denumire contract: Achizitie filer de calcar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITACod fiscal: 25503261, Adresa: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Telefon: +40 263216202, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263216202, persoana de contact: MIRELA VIRLAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Servicii Publice Bistrita, str. Liviu Rebreanu, nr.2-4, Camera 1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie filer de calcar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitatea necesara este de minim 415.54 tone si maxim 495.76 toneValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri de 64006.54 lei, cantitatea necesara de 415, 54 tone pana la 31 decembrie de (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar cantitatea maxima este de 495.76 tone la valoarea maxima de 76363.03 lei fara TVA, ceea cereprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Conform art. 6 din HGR 925/2006, in conditiile prelungirii cu inca 4 luni
II.1.6) CPV: 44831200-6 - Filere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 006.54 - 76, 363.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia participare: 1200.00 lei;Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei prevazute de Legea nr. 346/2004 se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-Formular: Anexa nr 8)Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor ; Cod fiscal AC: 25503261;Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contulRO18TREZ1015006XXX006082, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a unei sume in numerar, sau prin ordin de plata. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Anexa nr.2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completare Anexa nr.3Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazierejudiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vaalatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezultein mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Anexa nr.10. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Anexa nr.11Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Anexa nr.9-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cretiu Ioan - Director executiv, Sarmasan Dan ? Director executiv adjunct economic, Virlan Mirela-presedintele comisiei de evaluare , Singeorzan Dorina-membru comisie de evaluare, Mate Ana Maria? membru comisie de evaluare;Dobos Camelia? membru comisie de evaluare, Ciupe Emilia ? membru comisie de evaluare. Lista persoanelor care au aprobat bugetul local: Primar- Ovidiu Teodor Cretu, Director executiv economic- Albu Maria, Director executiv adjunct economic, Scurtu Nicolae, Secretarul municipiului Bistrita Gaftone Floarea;Consilieri locali: 1.Avram George;2.Antal Attila;3.Bria Dumitru Alexandru;4.Gagea Maxim;5.Hangan Sorin;6.Ilies Narcisa Simona;7.Kiss Laszlo;8.Moldovan Vasile;9.Molnar Iosif Augustin;10.Muthi Adrian Gelu;11.Moisil Filip;12.Peteleu Ioan;13.Kozuc Andrei;14.Sarmasan Mihai Lucian;15.Rus Constantin;16.Armean Lucian Marius;17.Seserman Sorin Alin;18.Tabara Camelia;19.Talos Florin;20.Tuta Gheorghe;21.Toniuc Alexandru Marian.Nota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoane juridice: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentrudovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Nota.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata;Pentru persoanele juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse deindeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la carese vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala- Formular Anexa nr.4. Cursul mediu de referinta ce se va avea in vedere este: -2010-4.2099 lei/euro -2011-4.2379 lei/euro -2012-4.4560 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 11:38