Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie folie, pungi menaj si saci menaj


Detaliu pentru invitatia numarul 345402
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Numar invitatie: 345402/17.04.2013
Denumire contract: Achizitie folie, pungi menaj si saci menaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTACod fiscal: 4301103, Adresa: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/616784, Fax: 0241/616784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900591, telefon: +40 241619260, fax: +40 241660473, persoana de contact: Ec. Stanculescu Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu de langa registratura autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie folie, pungi menaj si saci menaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie folie, pungi menaj si saci menaj, astfel : LOT nr. 1 Folie : cantitate :4290 kg, LOT NR. 2 pungi menaj : cantitate :7150 kg, LOT NR. 3saci menaj : cantitate :110500 buc .
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 715 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 257.40Lei pt Lot nr 1 folie, 464.75 Lei pentru Lot nr. 2 pungi menaj, respectiv 2210 Lei pentru Lot nr. 3 saci menaj. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire aofertelor. Garantia de participare se va constitui potrivit art. 86 alin (1) din H.G. nr 925/2006. Cont garantii de participare : RO64TREZ2315006XXX016691 - Trezoreria Constanta. Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda, se va avea in vedere cursul euro afisat de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare inSEAP .Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM. Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 autoritatea contractanta va retine pentru Lotul nr. 3 saci menaj suma de1105 Lei din garantia de participare, in cazul in care CNSCva respinge contestatia ca nefondata. Prevederile alin (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau2, 5 % pentru IMM; Garantia de buna executiese va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancarasau retinerisuccesive dinsumele datorate pentru facturipartiale. Inacest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitateatrezorerieistatuluidin cadrul organuluifiscalcompetentin adminstreaacestuia , cont disponibil distinct la dispozitiaAutoritatii contractanteconformHG1045/2011 ; Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea FormulareCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente;Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"¦ Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"¦ Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .¦ Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezentesunt : Manager - Dr. Danut Capatina, Director Medical - Dr. Grasa Catalin, Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu, DirectorIngrijiri- As.Pr.Dipl.Asofiei Cristina , asistent sef UPU - As. Neagu Irina si Consilier Juridic Chivu Dafina;Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare . Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentulsolicitatse vor prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a acestui documentpentru conformitate, in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie cf cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratii care certificacalitatea produselor ofertate .Ofertantulva prezentaCertificate de calitate/Declaratii de conformitate cu marcaj CEpentruprodusele care presupun certificate de calitate/declaratii de conformitate cu marcaj CE, sau documente echivalente, Mostre ? din fiecare produs ofertat.Setrimit la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele denumiri : denumirea ofertantului, denumirea produsului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer