Achizitie publica - ACHIZITIE FRUCTE
Detaliu pentru invitatia numarul 326339
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326339/11.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE FRUCTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6Cod fiscal: 17300924, Adresa: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 7457004, Fax: 7457004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 217457004, fax: +40 217457004, persoana de contact: GEORGIANA PREDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR CERNISOARA NR 38-40, SECTOR 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE FRUCTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE FRUCTE PENTRU CENTRELE DE PLASAMNET, CRESELE SI CAMINELE DE BATRANI DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6
II.1.6) CPV: 03222000-3 - Fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 563 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10471, 26 RON CARE REPREZINTA 2% DIN VALOAREA ESTIMATA FARA TVA A ACORDULUI CADRU.GARANTIADE PARTICIPARE SE CONSTITUI IN CF CU ART. 86, 87 DIN H.G. 925/2006. IN CAZUL DEPUNERII UNEI CONTESTATII, DACA CNSC RESPINGE CONTESTATIA DEPUSA, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE IN CF CU ART. 278-1, LIT b DIN OUG 34/2006. CONSTITUIREA GARANTIEI DE PARTICIPARE SE VA FACE IN CONTUL TREZORERIEI SECTOR 6 RO34TREZ7065006XXX004174, CUI 17300924. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE CALENDARISTICE DE LA DATA PRIMIRII OFERTELOR. IN CAZUL CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE PRIN SCRISOARE BANCARA SE VA COMPLETA FORMULARUL ANEXAT. GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA RESTITUI IN CF CU ART 88 DIN HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE PRIV ELIGIBILITATEA. DECLAR PRIV CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. CERTIF FISCAL PRIV IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE IN CAZUL PERS JURIDICE - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL. CERTIF DE ATESTARE FISCALA - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL.DECLAR PE PROPRIA RASP PRIV NEINCADRAREA IN SIT PREVAZUTE LA ART 180 SI 181 IN CF CU PREVED OUG 34/2006 - VA FI COMPLETATA SI DE CATRE SUSTINATORI.CERTIF DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA CF ORD 314/2010. DECLAR PE PROPRIE RASPUNDERE PRIV NEINCADRAREA IN ART 691 ESTE SOLICITATA PT TOTI OFERTANTII, CANDIDATII, OFERTANTII ASOCIATI, SUBCONTRACTANTII, TERTII SUSTINATORI.PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE SUNT URMATOARELE: MARIUS LACATUS- DIRECTOR GENERAL; GABRIELA SCHMUTZER ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT; GEORGIANA PREDA ? SEF SERVICIU ACHIZITII SI MONITORIZARE CONTRACTE; STATUTUL FIRMEI SI ACTELE ADITIONALE DUPA CAZCERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, IN ORIG, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL, DIN CARE SA REZULTE OBIECTUL DE ACTIVITATE COMERT CU RIDICATA AL LEGUMELOR SI FRUCTELOR.Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor eliberat de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ? D.A.S.V.S.A. Bucuresti
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? Formular 3. Valoarea medie a cifrei de afaceri va fi aferenta ultimilor 3 ani si nu poate fi mai mica de 260.000 lei.Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 3, 6827 leiAnul 2010:1 euro = 4, 2373 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Balanta contabila la 31.12.2011 vizata si inregistrata de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de transport care sa ateste faptul ca operatorul economic este dotat cu mijloc de transport autorizat pentru furnizarea produselor alimentare., Experienta similara ? prezentarea unui contract similar cu valoarea de minim 25.000 Ron., Certificat conformitate cu standardele de comercializare comunitare pentru fructe proaspete emis de Inspectia de Stat pentru Control Tehnic in Parocedura si Valorificarea legumelor si fructelor in conformitate cu prevederile legale ale OUG 34/2006, art. 188, alin 1, lit d., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Op ec are oblig sa complet un formular cu per angajat de care dispune iar in cazul producatorului un formular cu pers tehnic de specialit de care dispune si cv-urile afer acestora., Declar propr rasp priv termenul de livrare de min 12 ore si max 48 ore, Declaratie de conformitate pentru toate produsele solicitate Certificat de management al calitatii ISO 9001/2008 al ofertantului sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 09:27