Achizitie publica - Achizitie fructe proaspte
Detaliu pentru invitatia numarul 268508
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 021/3110029
Fax: 021/3110029
Denumire invitatie: Achizitie fructe proaspte
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie fructe proaspte
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 11.10.2010 11:01
Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 -Str.Olari, nr. 11-13 - Serviciul de Relatii cu Publicul, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 -Str.Olari, nr. 11-13, sector 2 Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Valoare estimata: 151, 280.6 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in prev. art181, Calitatea de participant, Certificate constatatoare plata bugete de stat si locale, Statut/ act constitutiv, certificat constatator, certificat inregistrare la ORC ?copie legalizata, Pentru pers.fizice/juridice straine-doc. care dovedesc o forma de inregistrare(traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de M.J.), certificat Registrul comertului, Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) tb sa fie egala sau mai mare decat 300.000 lei, Bilantul contabil la 31.12.2009, Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, cel putin 1 contract cu o valoare minima de 24.000 lei fara TVA, Recomandari din partea beneficiarilor, Grafic de livrare, declarartie privind utilajele 12 H(min. 3 mij.transport), Personal min. 8 angajati F12 I, Propunere contract si anexe semnate, Informatii privind subcontractantii.
disponibil in format electronic pe SEAP