Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE


Detaliu pentru invitatia numarul 346346
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN ARGES
Numar invitatie: 346346/08.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIE FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4122205, Adresa: str.Aleea Spitalului nr.36, Pitesti, Telefon: +40 248287150, Fax: +40 248287202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cpv- 15330000-0 fructe si legume transformate-conserveLOT 1. Pasta de tomate720g, 24%LOT 2. Rosii in bulion borcan 720gLOT 3. Fasole galbena-verde 720gLOT 4. Mazare boabe hidratata, borcan 720 grLOT 5. Ghiveci de legume 720gLOT 6. Gem asortat 550g
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se accepta constituirea garantiei de participare si prin depunerea prin Ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti ?RO90TREZ0465041XXX000335 pentru fiecare lot dupa cum urmeaza : Lot 1 - 370.00lei ;Lot 2 - 225.00lei ;Lot 3 - 625.00lei; Lot 4 - 337.00lei Lot 5 - 90.00lei;Lot 6-400.00lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor;Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Dovada constituirii garantiei de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici..Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;Lipsa garantiei de participare va conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7 % din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Formular 1 completatCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completarea formularului 9Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER DR. SORIN VASILESCU , DIR. FIN. CONT . EC. RODICA BESLIU , DIR.MEDICAL DR.DRAGOS SERB, EC.EPINGEAC GABRIELA ), este exclus din procedura de atribuire. completarea formularului 10.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat eliberat D.G.F.P , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. .Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004).Declaratie pe propria raspundere conform art.11din HG 925/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara; - Fisa de informatii generale, .(Formularul 3)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita mostre .Acestea vor fi cu titlu gratuit.Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de catre ofertanti declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii , sau alte certificate echivalente emise de organisme din statele Unite Europene care confirma asigurarea calitatii. Declaratii din partea operatorului economic care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al sigurantei alimentului conform ISO 22000:2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer