Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Furnizare de CARNE DE PORC SI VITA


Detaliu pentru invitatia numarul 326684
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Numar invitatie: 326684/15.05.2012
Denumire contract: Achizitie Furnizare de CARNE DE PORC SI VITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSanatoriul Balnear de Recuperare MangaliaCod fiscal: 4515565, Adresa: Str.Mircea cel Batran nr.1, jud.Constanta, Mangalia, Telefon: +40 241751337, Fax: +40 241751759
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Furnizare de CARNE DE PORC SI VITA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va furniza carne de porc si vita
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.000, 00 leiGarantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, - prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului, sauDovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va depune in SEAPpana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit a) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a agarantiei de participare, minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractuluiconform art.278^1 din OUG 34/2006.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare.Contul pentru garantii: RO78TREZ2335005XXX1233-Trezoreria Mangalia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea ofertantuluiDocumentele sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazulDocumente edificatoare: Fisa de prezentare (formular 1) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Declaratia privind calitatea de participant (formular 2) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006Documentele sunt obligatorii si vor trebui prezentate Se permite depunerea documentelor acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??Modalitatea de indeplinireDeclaratia privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile Art 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind neincadrarea in art 69^1din OUG 34/2006 (formular 5)- semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Condur Laura Maria, Director financiar-contabil Ec Ciocanel Marius, Sef Birou Achizitii Publice: Ec. Rezeanu Mihaela, Economist Informatica: Ec. Ciocanel Mircea, Referent Achizitii Publice: Ref. Vladescu Cristina Elena, Consilier Juridic: C.jr. Diaconu Georgeta.Cerinta nr 4Participarea la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireCertificat de participare cu oferta independenta (formular 6) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdfCerinta nr 5Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidatModalitatea de indeplinireCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele scanat in format .pdf;Cerinta nr. 6Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul localModalitatea de indeplinireCertificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele? scanat in format .pdf;Cerinta nr 7Pentru persoanele fizice/juridice straine: Sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator conform art.186alin.2 si 190alin.2 din OUG 34/2006. Daca este cazul se permite depunerea documentelor acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.Modalitatea de indeplinire: caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care respectivul este stabilit.Nota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate ? scanate in format .pdf.- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante Cerinta nr. 1Persoana juridica/fizica romanaObiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- Certificat constatatorModalitatea de indeplinireCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului? scanat in format .pdf; (copie marcata conform curiginalul) emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Se permite depunerea documentelor acestei sectiuni in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2011, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Nota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate ? scanate in format .pdf- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Ofertantul trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de activitate, minim 387.400, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani.Prezentarea cel putin a unui contract si maxim 3 contracte - informatii relevante din contract /document, derulat sau in curs de derulare, indiferent daca acestea au fost incheiate cu autoritati contractante sau clienti privati, in vederea sustinerii capacitatii tehnice.Valoarea /suma valorilor produselor furnizate in contractul/contracteleprezentata/prezentate ca experienta similara sa fie cel putin egala cu385.000, 00 lei in total.In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilorcorespunzatoare perioadei efective de activitate., Cerinta nr. 2Dovada ca ofertantul dispune in exploatare mijloc de transport specializat.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj /echipament etc. trebuie sa prezinte si un contract/ precontract de inchiriere sau un angajament., Cerinta nr. 3Autorizatie sanitar-veterinara pentru unitate (copie marcata conform cu originalul) eliberata de Directia Sanitara-Veterinara inconformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data deschiderii ofertelor;, Cerinta nr. 4Mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat conform reglementarilor in vigoare. Operatorul economic trebuie sa faca dovada capacitatii tehnice de a livra /produce produsele solicitate. Acestea se vor numerota in ordinea din lista de produse de mai jos. MOSTRELE PRODUSELOR NU SE RETURNEAZA. Cerinta nr. 1Sa dovedeasca implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardul ISO 9001:2000 sau echivalent., Cerinta nr. 2Sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui plan de siguranta a alimentelor pe baza principiilor HACCP conform ISO 22000/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara - 75% se acorda pentru pretul cel mai scazut, detalii la VI.3)
Termenul de livrare
25
Descriere: In ore; minim 6 ore si maxim 48 ore; 25% - pt cel mai mic termen, detalii la VI.3)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer