Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Furnizare de legume si fructe


Detaliu pentru invitatia numarul 343148
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Numar invitatie: 343148/26.02.2013
Denumire contract: Achizitie Furnizare de legume si fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSanatoriul Balnear de Recuperare MangaliaCod fiscal: 4515565, Adresa: Str.Mircea cel Batran nr.1, jud.Constanta, Mangalia, Telefon: +40 241751337, Fax: +40 241751759
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Furnizare de legume si fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza legume si fructe. Valoarea estimata minima a intervalului (349950 lei) reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie. si valoarea maxima (489930 lei) reprezinta valoarea estimata globala, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Cu posib. supl. cant. cu 40% conf art. 6 alin.(3) din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 950 - 489, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.990, 00 leiGarantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sauGarantia de participare, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si se va prezenta la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar)Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit a) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a agarantiei de participare, minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractuluiconform art.278^1 din OUG 34/2006.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare.Contul pentru garantii: RO78TREZ2335005XXX001233-Trezoreria MangaliaPentru garantia de participare constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul lei/euro comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita dedepunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea ofertantuluiDocumentele sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazulDocumente edificatoare: Fisa de prezentare (formular 1) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Declaratia privind calitatea de participant (formular 2) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006Documentele sunt obligatorii si vor trebui prezentate Se permite depunerea documentelor acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??Modalitatea de indeplinireDeclaratia privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile Art 69^1 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind neincadrarea in art 69^1din OUG 34/2006 (formular 5)- semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Condur Laura Maria, Director financiar-contabil Ec Ciocanel Marius, Sef Serviciu Financiar Contabilitate Ec Persinaru Viorica, Sef Birou Achizitii Ec. Rezeanu Mihaela; Referent Vladescu Cristina Elena; Ec. Ciocanel Mircea; Birou Administrativ Molaomer Mariana ; Ing. Popescu Liviu; Juridic Av. Andrei MariaCerinta nr 4Participarea la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinireCertificat de participare cu oferta independenta (formular 6) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdfCerinta nr 5Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidatModalitatea de indeplinire: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele scanat in format .pdf;Cerinta nr. 6Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul localModalitatea de indeplinire: Certificat de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele? scanat in format .pdf;Cerinta nr 7Pentru persoanele fizice/juridice straine: sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul se permite depunerea documentelor acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul?? Modalitatea de indeplinirecertificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care respectivul este stabilit.Nota : -in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate ? scanate in format .pdf. juridica/fizica romanaObiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- Certificat constatatorModalitatea de indeplinireCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului? scanat in format .pdf;(copie marcata conform cu riginalul) emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Se permite depunerea documentelor acestei sectiuni in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??- Autorizatii si avize emise de Ministerul Sanatatii;Modalitatea de indeplinire: Autorizatie sanitar-veterinara pentru unitate (copie marcata -conform cu originalul), eliberata de Directia Sanitara-Veterinara in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data limita de depunere a ofertelor;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta autorizatie sanitar veterinara pt spatiul de productie/spatiul de depozitare.Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.Nota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate ? scanate in format .pdfIn cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate, minim 349.275, 00 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in valoare de minim 349.275, 00 lei. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise de beneficiari., Cerinta nr. 2 Lista ehipamentelor tehnice necesare indeplinirii contractului, conf. art. 188 alin(1) lit. b) din OUG nr.34/2006., Cerinta nr. 3 Prezentarea de mostre pentru fiecare tip de produs care face obiectul contractului, pentru verificarea calitatii produselor ofertate. Acestea se vor prezenta la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Oferta operatorului economic participant la procedura care nu prezinta toate mostrele de produse, va fi declarata inacceptabila si in consecinta nu va fi luata in considerare in cadrul procesului de evaluare al ofertelor. Mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat conform regelmentarilor in vigoare si vor fi insotite in mod obligatoriu de: - buletine de analize/ rapoarte de incercare sau orice alte asemenea documente, emise de laboratoare acreditate in sistem RENAR (sau echivalent) care sa poata da posibilitatea autoritatii contractante de a face verificari privind conformitatea ofertei cu conditiile minimale de calitate solicitate. Cerinta nr. 1Sa dovedeasca implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardul ISO 9001:2000 sau echivalent., Cerinta nr. 2Sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui plan de siguranta a alimentelor pe baza principiilor HACCP conform ISO 22000/2005 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer