Achizitie publica - ACHIZITIE GAZ CROMATOGRAF CUPLAT CU SPECTOMETRU DE MASA
Detaliu pentru invitatia numarul 321848
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321848/13.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE GAZ CROMATOGRAF CUPLAT CU SPECTOMETRU DE MASA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4122205, Adresa: str.Aleea Spitalului nr.36, Pitesti, Telefon: 0248287010, Fax: 0248287010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ALEEA SPITALULUI , NR. 36, PITESTI, Romania, cod postal: 110114, telefon: +40 0248 / 287150, fax: +40 0248 / 287202, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI , STR. ALEEA SPITALULUI , NR. 36 , SALA DE SEDINTE A UNITATII.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE GAZ CROMATOGRAF CUPLAT CU SPECTOMETRU DE MASA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: GAZ CROMATOGRAF CUPLAT CU SPECTOMETRU DE MASA
II.1.6) CPV: 38432210-7 - Cromatografe de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE PARTICIPARE = 5400.00LEIperioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec.a contr. de furniz este de 5% din val.contr. faraTVA. Const.garant. de buna exec.prin scris. de garant. banc, instr de garant.emise de soc. de asig., sau de soc. de asig., chit.de depunere numerar la casieria acesteia.Daca partile convin, gar.de buna exec.se poate const.si prin retineri succesive din sumele dat. pentru fact. part.In cazul in care AC are calit.de aut.publ., inst.publ. sau op.ec., contr.are obligatia de a deschide la Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Pe parcursul indep.contr., AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate contract.pana la suma stab. in DA.Suma initiala care se depune de catre contr. nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Aut. contr. are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna exec., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contr. nu isi indeplineste oblig. asumate .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Acestea se vor completa si de persoanele care asigura sustinerea financiara , tehnica si profesionala si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006, Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati /persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER DR. SORIN VASILESCU , DIR. FIN. CONT . EC. RODICA BESLIU , COMP. ACHIZITII , EC. CASIAN CIRSTEA, REF.BADEA AURELIA , REF GRIGORE RODICA , EC.GRADU MARIA ), este exclus din procedura de atribuire.;Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat eliberat D.G.F.P , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. .Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?;Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraFisa de informatii generale , respectiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica;Declaratie si Lista livrarilor similare efectuate in ultimii3 ani;Efectuareaunui contract avand ca obiect livrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract;Se vor prezenta copii legalizate, sau copii conform cu originalul de pe: partile relevante din contract, procesul verbal de receptie la predarea produsului semnat fara obiectiuni de beneficiar (in care se va mentiona valoarea produselor receptionate) si, recomandaredin partea beneficiarului, precum si alte documente relevante din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantii.In cazul subcontractarii, se va prezenta formularul cu informatiile privind partea sau partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.In cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta acord/scrisoare preliminara de asociere., Posibilitatea de a fi aduse completari ulterioare;Nu se accepta completarea ulterioara a documentelor .Neprezentarea oricaruia dintre documentele solicitate mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei de catre comisia de evaluare.Toate documentele de calificare vor fi incadrate intr-un dosar cu opisul acestora si in ordinea din Fisa de Date a achizitiei pentru a putea fi verificate mai usor de comisia de evaluare. Orice OFERTANT care va prezenta toate documentele care dovedesc eligibilitatea, inregistrarea, capacitatea economico financiara, capacitatea tehnica, aflate in termenele, CONTINUTUL SI FORMA solicitate de autoritatea contractanta, vor fi declarati CALIFICATI.;Ofertantii care nu vor prezenta toate documentele solicitate sau vor prezenta documente intocmite altfel decat prevederile exprese prevazute la acest punct, vor fi descalificati. Cerinta nr. 1STANDARDE DE CALITATECertificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/2008 echivalent ;In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: MODUL DE OBTINERE A DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE ESTE WWW. E-LICITATIE .RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 11:19