Achizitie publica - Achizitie generatoare electrice DS Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 339158
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339158/09.11.2012
Denumire contract: Achizitie generatoare electrice DS Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. N. Titulescu nr. 14, Bacau, Romania, cod postal: 600267, telefon: +40 234588959, fax: +40 234519348, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. N. Titulescu nr. 14, Bacau, Romania, cod postal: 600267, telefon: +40 234588959, fax: +40 234519348, persoana de contact: Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie generatoare electrice DS Bacau
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de generatoare electrice confom specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul gar. de part. este de 180 lei? ?Perioada de valabilitate a gar. de part.: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar-scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC ?original-plata in numerar la caseria D. S. Bacau, chitanta datata pana la data limita de deschidere a ofertelor-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe OP se va face mentiunea: ?Garantie de participare ?cerere oferta generatoare?.-fila cec confirmata de banca emitentad) In cazul asociatiilor, gar. de part. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Gar. de part. nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui gar. de part. in conf. cu prev. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif. si compl. ulterioare, au obligatia de a face dovada privind numarul de salariati, cifra de afaceri pe ultimul an si valoarea activelor totale, prin atasarea formularului ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?. In cazul asociatiilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea formularului ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?.Gar. de part. se va constitui numai in lei.A.C. are dreptul de a retine gar. de part. in cond. prev. de HG 925/2006 art.87 .Restituirea gar. de part. se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul A.C.cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea gar. de part. se face in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia la sediul A.C.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea urmatoarelor formulare: - " Declaratie de eligibilitate ", " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare" , " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 din OUG34/2006 (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in orgnizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel, Manaila Gheorghe, Tabacaru Ioan, Popa Neculai, Popa Gheorghe, Caliap Animaria, Szabo Alexandru) .- Se va prezenta " Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta " conform prevederilor Ordinului 314/2010.;
- Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata , care sa ateste lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleImpozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La depunerea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniullivrarii de produse similare . Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani. Prin contract similar intelegem contracte care au avut ca scop livrarea de produse similare. Prezentarea si completarea formularului " Lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani ". Experienta similara va fi dovedita de prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrari de produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 23:37