Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie genti si curele din piele lacuita


Detaliu pentru invitatia numarul 325570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 325570/03.05.2012
Denumire contract: Achizitie genti si curele din piele lacuita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Silvica Arad;Str.Episcopiei, nr.48, Arad, Romania, cod postal: 310084, telefon: +40 257280261, fax: +40 257280361
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Arad;Str.Episcopiei, nr.48, Arad, Romania, cod postal: 310084, telefon: +40 257280261, fax: +40 257280361
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie genti si curele din piele lacuita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de accesorii ale uniformei de serviciu pt. personalul silvic(genti, curele)
II.1.6) CPV: 19144000-7 - Piele lacuita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1800 lei.Garantia se constituie prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contul DS Arad, deschis la Trezoreria Arad, cu numarul RO 57 TREZ 0215069XXX008354/printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societte bancara sau de asigurari.Valabilitatea va fi de 30 de zile si se depune in original
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului, fara TVA.Garantia se constituie prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contul DS Arad, deschis la Trezoreria Arad, cu numarul RO 57 TREZ 0215069XXX008354/printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societte bancara sau de asigurari.Valabilitatea va fi de 60 de zile si se depune in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Informatii generale 2.Declaratie privind eligibilitatea;3.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006;4.Declaratie privind participarea cu oferta independenta;5.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? persoane cu responsabilitati in derularea procedurilor de achizitie : Meches Mircea, Bradean Florica, Trifon Daniel, Pascalau Mircea, Mustata Dan, Cuzman Avram, Toader Emil;6.Atestat fiscal privind situatia datoriilor la bugetul de stat ? in luna antarioara depunerii ofertei;7.Certificat fiscal privind obligatiile de plata la bugetele locale ? in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct.6 si 7 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de ORC, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Ofertantii straini vor dovedi o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Fiecare ofertant/subcontractant/asociat va prezenta aceste dovezi ale capacitatii de exercitare a profesiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul aferent contractului, pe ultimii 3 ani - 160 000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui document/contract/p.v.receptie din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare de min.80 000 leiPrezentare mostre ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Estetica produsului
20
Descriere: Se noteaza de la 1 la 10 gradul de acuratete, respectarea liniilor clasice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit , fie pe site-ul SEAP - www.e-licitatie.ro fie de la sediul Directiei Silvice Arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer