Achizitie publica - Achizitie Graifer
Detaliu pentru invitatia numarul 337262
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337262/11.10.2012
Denumire contract: Achizitie Graifer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Zonei Libere Giurgiu S.A.Cod fiscal: RO 8941369, Adresa: STR. PORTULUINR. 1, Giurgiu, Telefon: +40 246219640, Fax: +40 246217598
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. PORTULUI NR. 1-2, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246219640, fax: +40 246217598, persoana de contact: Stanciu Valentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Administratia Zonei Libere Giurgiu SA din Sos. PORTULUI NR. 1-2, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246219640, fax: +40 246217598, persoana de contact: Stanciu Valentin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Graifer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 1 buc. Graifer
II.1.6) CPV: 42420000-6 - Cupe, bene, graifare si clesti pentru macarale sau pentru excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 228 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de3.624, 56 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :1.812, 28 lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-: completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura -completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. ? in original;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat Acord de asociere-Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 F din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Mihai Miron Gabriel ? director general , Aurel Ciumberica ? director general adjunct , Misat Narcisa ? director economic , Dobre Aurelia ? director comercial , Guinea Alexandra Bianca ? jurist consult , Stanciu Valentin ? sef serviciu achiizitii , Creata Ion ? sef serviciu .Certificat de participare cu oferta independenta-Se va completa Formularul 12 D din sectiunea Formulare conformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial . Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial ceritficate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani ? formularul C.Se solicita o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Documentele vor fi semnate de catre ofertant , stampilate purtand mentiunea ? conform cu originalul ? ., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea ? conform cu originalul?, Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12GIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 09:38