Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Graifer


Detaliu pentru invitatia numarul 344574
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A.
Numar invitatie: 344574/01.04.2013
Denumire contract: Achizitie Graifer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Zonei Libere Giurgiu S.A.Cod fiscal: RO 8941369, Adresa: STR. PORTULUINR. 1, Giurgiu, Telefon: +40 246219640, Fax: +40 246217598
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PORTULUINR. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246219640, fax: +40 246217598, persoana de contact: Stanciu Valentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Administratiei Zonei Libere Giurgiu SA , Sos. Portului nr. 1-2 , Giurgiu Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Graifer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 1 buc. Graifer
II.1.6) CPV: 42420000-6 - Cupe, bene, graifare si clesti pentru macarale sau pentru excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 252 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.225 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :1.612, 52 lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura - completata in conformitate cu Formularul 12 C In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. , Acord de asociere - Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat , Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 A In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - completata in conformitate cu Formularul 12 B, Certificat de Atestare Fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.. , Certificat de participare cu oferta independenta- Se va completa Formularul 12 DconformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent , Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 F din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Mihai Miron Gabriel ? director general , Aurel Ciumberica ? director general adjunct , Cuc Razvan Alexandru ? director general adjunct , Musat Narcisa ? director economic , Dobre Aurelia ? director comercial , Guinea Alexandra Bianca ? jurist consult , Stanciu Valentin ? sef serviciu achiizitii , Creata Ion ? sef serviciu, Tudor Carmen ? sef serviciu commercial , Dinu Sebastian ? consilier juridic Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial ceritficate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 30.06.2012sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul. Se poate depune si bilantul contabilaferent anului 2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer