Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie harta interactiva cu cadastrare in timp real


Detaliu pentru invitatia numarul 354265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 354265/30.09.2013
Denumire contract: achizitie harta interactiva cu cadastrare in timp real
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului BucurestiCod fiscal: 28412052, Adresa: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0731199333, Fax: 021&3358418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 731199333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul libertatii nr 18 bl.104 sect.5 bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie harta interactiva cu cadastrare in timp real
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie harta interactiva cu cadastrare in timp real
II.1.6) CPV: 30221000-4 - Harti de cadastru digitale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
perioada de valabilitate a garan?iei este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cuantumul garan?iei este in suma de 6129, 03 lei echivalentul in euro va fi la un curs mediu BNR din data de 18.10.2013 reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara/ societate de asigurari ? formularul 6 in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus. Garantia va fi retinuta de catre ac in oricare din urmatoarele situatii: Re?inerea unei par?i din garan?ia de participare se va face conform art 278^1 din OUG 34/2006Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaOferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiGarantia constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiei publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a oferteiIn cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia se poate constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMContul in care se va depune garantia : RO93TREZ7055006XXX006860, Trezorerie sector 5, Bucuresti
Garantie de buna executie
garan?ia se exprima procentual ?i reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului ?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara /societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus. in cazul in care valoarea garan?iei este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar, totodata se va avea in vedere in vedere si prevederile HG nr 1045/2011 ? formularul 19.Garantia se constitue in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Neconstituirea garantiei in termenul precizat, da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se poate constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMPerioada de valabilitate a garantiei va fi valabila inca 14 zile de la data limita de finalizare a contractului. Garantia va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie privind eligibilitateaCerin?a obligatorie ? se va completaformular 12ADeclara?ie privind calitatea de participantla proceduraCerin?a obligatorie -se va completa formular 12CDeclara?ie privind neancadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 Cerin?a obligatorie ? formularul 12BCertificat de atestare fiscala emis de ANAFdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele copie certificata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun copie certificata ?conform cu originalul?.Declara?ie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 69^1 Se va completa formularul C2 privind conflictul de interese pentru ofertan?i/candida?i. In ceea ce prive?te organizarea, derularea , finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt: director gen ion tincu, sef serv buget mihaela carnaru, sef serv.juridic Carmen barbu, sef serv achizitii Andrei Gabriel, primar gen. Sorin Mircea Oprescu, consilieri: Alexandre Fontoura Lacramioara, Angelescu Ramiro, Boaja Minica, Bologa Catalin, Campeanu Remus, Comanescu Mihai, Comanici Ancuta, Comsa Cornel, Cretu Simona, Darabont Alexandru, Deaconescu Ionel, Dinu Maria, Draghici Aurelia, Florescu Dragos, Georgescu Bogdan, Ghita Richard, Giugulea Mihai, Iliescu Catalin, Ilina Ion, Manolache Valeriu, Margarit Nicolae, Marin Stefanel, Mustaciosu Vlad, Naghi Gabriel, Neacsu Adrian, Nicolae Andrei, Nicolaescu Marcel, Nicolescu Cristina, Olteanu Cristian, Orzata Radu, Peptan Mihai, Pieptan Cornel, Pirvu Cosmin, Popa Maria, PopescuDorin, Popescu Eugenia, Popescu Manuela, Poterasu Cornel, Radulescu Stefan, Raicu Mircea, RizoiMircea, Sava Ioan, Stan Ion, Stetco Ioan, Tache Felix, Talau Mihnea, Tanase Ion, Tapardel Ana, Tugurel Marius, Vaduva Silviu, Voicu Mihai, Zorkcozy JuliaCertificat de participare cu oferta independenta Cerin?a obligatorie ? se va completa formularul privind certificatul de participare cu oferta independenta Persoane juridice romane Cerin?a obligatorieCertificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicNota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare si prezentare.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012, trebuie sa fie de cel putin 306451, 61leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat ?i, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea ob?inerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii. Certificatul va fi prezentat in original , copie legalizatasau copie cumen?iunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere ofertelorOfertantul va prezenta dovada certificarii ISO 27001:2006 pentru sistemul propriu de management al securitatii informatiei. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie cumen?iunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer