Achizitie publica - Achizitie hartie de copiator si hartie imprimanta
Detaliu pentru invitatia numarul 352765
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352765/19.08.2013
Denumire contract: Achizitie hartie de copiator si hartie imprimanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Avram Iancu, nr.17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 0264594728, fax: +40 0264594728, persoana de contact: Nicoleta Branzei sau Simona Belc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC CLUJ- Str.Piata Avram Iancu nr.17, et.3, cam.307
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie hartie de copiator si hartie imprimanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hartie de copiator A4-80gr/mp, alb, 500 coli/top si hartie imprimanta A3 si A4
II.1.6) CPV: 30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare(gp)in cuantumul de 185 lei valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Gp va fi constituita prin: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-OP in contul RO66 BPOS 1340 7993 968RON03 deschis la Banc Post, Ag Avram Iancu, cu conditia confirmarii de banca pana la data deschiderii ofertelor.Pe OP este obligatorie mentionarea nr.procedurii pentru care se constituie;
-scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-orig;Aceasta se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sect.Form.Dovada constituirii gp tb sa fie prezentata pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, cf art.86, alin(6)din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.gp in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in doc de atribuire, vor fi respinse, cf art.33, alin(3), lit.b).Ac are dreptul de a retine gp, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;Gp constituita de oper economic a carui oferta a fost castigatoare, se va restitui numai dupa semnarea ctr.de achizitie.Gp constituita de catre ofertantii a caror oferta nu a fost castigatoare, se restituie dupa semnarea ctr de achizitie cu ofertantul a carui oferta a fost castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabil a ofertei.Restituirea gp se va face in baza cererii transmise in original, de catre ofertant la sediul autoritatii contractante(Form M din sect Formulare)in termen de 3 zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire mentionate in alineatele anterioare.Data la care se va face echivalenta lei in euro, la cursul BNR, este: 23.08.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/200 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/200 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original , copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si sa respecte prevederile OG nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul C din sectiunea Formulare? in original.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Secara ?Director STFC Cluj; Marta Albu-Contabil Sef; Florin Bece-Sef Serviciu Tehnic;Nicoleta Branzei-Sef Birou Patrimoniu Achizitii; Nicolae Berindean-Sef Serviciu Juridic;Michaela Barbus-Serviciu Juridic; Lucia Sipos-Sef Birou Financiar; Simona Belc-inginer I in cadrul Biroului Patrimoniu Achizitii.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator).6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Anexa : ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare ?in original . Pentru persoanefizice/ juridice romane: 1. Certificat constatator , in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei, emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere aofertelor , din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;2.Pentru persoane fizice/ juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare , ori apartenenta profesionala , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ( documentul se va prezenta in in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente - in copielizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmeiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Se va anexa minim 1 document/contract/parti relevante din contract, emis de beneficiarii la care se face referire in Formularul C1, prin care se confirma livrarea de produse similare , in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 21:25