Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Hartie fotocopiator


Detaliu pentru invitatia numarul 346277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 346277/07.05.2013
Denumire contract: Achizitie Hartie fotocopiator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213078874, Fax: +40 213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: Ion Debu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Hartie fotocopiator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Hartie pentru fotocopiator, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 238 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP - 2400 lei Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie conform art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006, sau prin depunerea la casieria CCR a sumei in numerar. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garantie se poate utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus. Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarileulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitii publice.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i si tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea si prezentarea Formularului 3.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si / sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata in conformitate cu art. 186 si / sau art. 190 din O.U.G. nr. 34 / 2006, documentul va fi depus si de catre tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34 / 2006.Conf. art. 182 alin (2) si art. 181 lit. c1) din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente side a nu incheia un contract cu o firma care se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181.Cerinta nr. 3: Certificat atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economicPrezentarea certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Cerinta nr. 4: Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe localePrezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute le art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea si prezentarea Formularului 9.Ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si / sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: PUFAN George - secretar general, reprezentant legal al Curtii de Conturi a Romaniei, MITROI Monica - director economic, PASCARU Aurelia - director investitii, achizitii publice si patrimoniu.Persoanele care aproba / semneaza documente emise sau in legatura cu procedura de atribuire: NANIS Dragos ? consilier juridicHUBATI Valentina ? consilier superiorLAZAR Valentina ? consilier superiorDUMITRU Eugen ? consilier superiorSIMION Mihaela ? consilier superiorPRIOTEASA Felicia ? consilier superiorMOISA Alexandra ? consilier debutantDEBU Ion ? consilier superiorMOISE Emilia ? sef birou directia economicaSTAMATE Paula Veronica ? consilierANGHEL Andreea Cristina ? consilier superior, urmand a se constitui ulterior comisia de evaluare a ofertelor.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, subcontractantul/ii nominalizat/i si tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.Cerinta nr. 6: Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea si prezentarea Formularului 4.Certificatul trebuie semnat de reprezentantul/ii legal/i al/i ofertantului asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul participarii cu oferta comuna, documentul se depune si semneaza de catre liderul asocierii.Nota: Toate documentele intocmite / emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de atribuire a contractului de achizi?ie publica se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului sus?inator, care se prezinta incheiat in forma autentica. De asemenea, vor fi prezentate in forma originala actele emise de societa?ile bancare, de asigurari sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise ?i ? implicit - folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate de prezenta procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a documentelor prezentate initial numai in copie conform cu originalul. Cerinta nr. 1: Certificat constatator de la Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Nota: La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila a documentelor solicitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a documentelor prezentate initial numai in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare informatii generaleCompletarea si prezentarea Formularului 5, din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati, respectiv pentru perioada 2010 - 2012.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al B.N.R., astfel: An Curs Lei / Euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Documentul se depune in original.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., Cerinta nr. 2: Bilanturile contabile pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente, pentru ultimul an financiar se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte cifra de afaceri realizata.Documentele se depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani. Cerinta nr. 1 : Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Prezentarea de documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001:2008, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si cu stampila.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer