Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie hartie pentru fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 330332
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Constanta
Numar invitatie: 330332/25.06.2012
Denumire contract: Achizitie hartie pentru fotocopiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice ConstantaCod fiscal: 4671815, Adresa: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Telefon: 0241/488010 ; 0241/488056, Fax: 0241/488011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Romania, cod postal: 900697, telefon: +40 241488010, fax: +40 241488011, persoana de contact: Jean Chirila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGFP Constanta, b-dul I.G.Duca nr. 18, sala de sedinte, etaj 1, (langa secretariat)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie hartie pentru fotocopiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie hartie pentru fotocopiatoare 5800 topuri conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1.130 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada devalabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezentain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va constitui garantia de participareeste : RO71 TREZ 2315 005X XX00 0416 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4671815. Garantia se poate constitui si prindepunerea sumei in numerar la caseria D.G.F.P. Constanta. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50 % a garantieide participare, in conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare seva face conform prevederilor legale in baza solitarii transmise de operatorul economic. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului ? 5 % din valoarea contractului. Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. DGFP Constanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie DGFP Constanta va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 - formular 2- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ? formular 3- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in carese depun ofertele-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare formular nr 5;
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (formular 6)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Hutuca Bogdan ? Director ExecutivMihailescu Emil ? Director adjunctComisia de evaluareVoicu Dumitru ? presedinteParausanu Adrian ? membruRada Elena ? membruZana Elena ? membru rezervaPuscasu Dan ? membru rezervaPetrescu Dorina ? membru rezervaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri ? Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent. Care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP pe adresa www e-licitatie.ro sau de la sediul DGFP Constanta b-dul I.G.Duca 18, etaj 3 cam 35 tel 0241/488056; fax 0241/488035
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer