Achizitie publica - ACHIZITIE HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 356402
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor PubliceIasi
Numar invitatie: 356402/09.12.2013
Denumire contract: ACHIZITIE HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor PubliceIasiCod fiscal: 4540186, Adresa: Str. Anastasie Panu nr. 26, mun. Iasi, Iasi, Telefon: +40 232213332-2500, Fax: +40 232219899
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea hartiei necesare functionarii echipamentelor de imprimare, fotocopiere si faxuri care apartin DGRFP Iasi si structurilor subordonate.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 700 - 574, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 11480 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare- 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertei; Pentru o garantie de participare constituita in alta moneda, calculul echivalentei se va face la cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru data anterioara cu 5 zile calendaristice dateilimita de depunere a ofertelor.GP se constituie in una din formele prevazute la art.86 al.(1) din HG 925/2006; Contul DGRFP Iasi in care se depune garantia de participare: RO97TREZ4065005XXX000447, deschis la Trezoreria Iasi, CUI 4540186. Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronicasi la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei.IMM pot achita 50% din GP, daca depun Formularul 18 din Sectiunea III, neprezentarea acestuia duce la respingerea ofertei. In caz de asociere, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Formularul 18, in caz contrar oferta comuna va fi respinsa.Conditii de retinere a garantiei de participare -Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87 alin(1) din HG 925/2006.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta in conditiile art.88 din HG 925/2006.Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 :4354 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent de furnizare, fara T.V.A. (50% pentru IMM), astfel: -prin instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006; forma de prezentare: in original (Formular 19 din Sectiunea III). In acest caz dovada constituirii garantiei de buna executie se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent de furnizare.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a aplica prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 si prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006Ofertantii si dupa caz tertul/tertii sustinator/sustinatori vor completa si prezenta Formularul 3 din Sectiunea III (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta)Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Ofertantii vor completa Formularul 4 din Sectiunea III (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta). Documentul va fi prezentat si detertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul, pentruneincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006.Nota: In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181, literele a, c, c^1, d si e din OUG 34/2006, autoritatea-contractanta are dreptul deplin de a exclude ofertantul in cauza de la prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de atestare fiscala4. Certificat de taxe si impozite localeOfertantii vor prezenta formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Din certificatele fiscale/de taxe si impozite locale sa rezulte ca ofertanul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul deplin de a exclude de la prezenta procedura orice ofertant, care inregistreaza datorii restante cu privire la plata obligatiilor catre bugetul local sau bugetele componente ale bugetul general consolidat. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.5. Certificat de participare cu oferta independentaOfertantii si dupa caz fiecare asociat vor completa si prezenta Formularul 5 din Sectiunea III (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantii vor completa Formularul 6 din Sectiunea III (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006Ofertantii si dupa caz subcontractantul/subcontractantii/ tertul/tertii sustinator/sustinatori vor completa Formularul 7 din Sectiunea III (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta).Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale;pentru a evita situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus, in continuare, sunt precizate persoanele care, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv acele persoane care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica in cauza.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director general-Grigoriu Ioan, Director exec. Serv. Interne-Turcanu Radu Nicolae, Sef serv. Adm. Si Achizitii-Tabacaru Ioan, Sef serv. Juridic-Cozmei Gabriela, Sef Serv. Buget Investitii-Grecu Alina, Inspector asistent achiz.- Smoc Paraschiva PetronelaNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.8. 1. Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator-Formular tip emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile din acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice straine-a. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)b. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Forma de prezentare: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului (daca stampila este uzuala), cu semnatura reprezentantului legal al acestuia si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleCifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniUltimii ?3 ani? se vor calcula/stabili prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea in mai putin de 3 ani, media cifrei de afaceri globale se va calcula pe baza cifrelor de afaceri rezultate din situatiile financiare sau a documentelor edificatoare, corespunzator perioadei efective de activitate.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul unei asociere cu sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregime ori de ofertant ori de catre sutinator, Angajament privind sustinerea financiaraa ofertantului/candidatului/grupului de operatori economiciPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniOferantii vor prezenta cel putin un document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientulbeneficiar, prin care sa se confirme cel putin una dintre livrarile din lista. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ultimii ?3 ani? vor fi calculati / stabiliti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Certificat de conformitate sau raport de incercari emis de un organism/laborator recunoscut si abilitat, Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici, Acord de asociere, Informatii privind subcontractantii si asociatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 10:39