Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie hartie pentru fotocopiatoare si hartie pentru scris


Detaliu pentru invitatia numarul 326345
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL BACAU
Numar invitatie: 326345/11.05.2012
Denumire contract: Achizitie hartie pentru fotocopiatoare si hartie pentru scris
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL BACAUCod fiscal: 4278370, Adresa: strada Cuza Voda nr. 1 Bacau, Bacau, Telefon: 0234207611, Fax: 0234207611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Cuza Voda nr. 1 Bacau, Bacau, Romania, cod postal: 600274, telefon: +40 234207611, fax: +40 234207611, persoana de contact: Dorin Melincianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Bacau, strada Cuza Voda nr. 1 Bacau, camera 510
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie hartie pentru fotocopiatoare si hartie pentru scris
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie hartie pentru fotocopiatoare si hartie pentru scris
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In conf.cu art.86 din HG925/2006 gar. de part, in suma de 2400 lei, se va prezenta fie sub forma unui instr. de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (Formularul nr. 3) in fav. Trib.Bacau, cu valab.de 90 de zile de la data primirii of., fie prin OP in contul nr. RO78TREZ0615005XXX000160 deschis pe seama Tribunalului Bacau, laTrez. Bacau, CF 4278370Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit. gar. de part.vor fi respinse.Instrum. de garantare trebuie sa prevada conf. art. 86 alin 3 lit. b ca plata garantiei se va face necond. resp.la prima cerere a benef. pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Aut.contr. are dreptul de a retine gar.de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. sit.: cf. art.87 din HG 925/2006In urma resp. ca nefondata, in cond. art. 2781 alin. 1 din OUG nr. 34/2006, de catre CNSC a contest. formulate in cadrul proc. de atrib., autorit. contr. va retine din gar. de part. a of.contest. suma de 1250, 90 lei.In cazul ofert. care se regasesc in categ. IMM-uri, gar. de part. se va constitui in procent de 50% din cuant. precizat.In cazul asoc. unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asoc. resp. nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica prev. art.16 alin (2) din L. nr. 346/2004Gar. trebuie sa fie irevocabila.Dov. ca of. face parte din categoria IMM se anex. lagar. de part., si se ataseaza alaturi de doc. de calif. trimise.Gar.de part., constit.de ofert.a caror of. nu a fost decl. castig., se return. deTribunalul Bacau, in term. de trei zile dupa semnarea contr. de achiz. pub. cu ofert. a carui of. a fost des. castig., cf. art.88 din HG925/2006.Com. de eval., cf.art.78 si 79 din HG925/2009 isi rezerva dreptul de a sol. clarif. de conf. pt.gar. de part.Aceasta are dreptul de a solic. prez.OP-ului, scris. banc.sau pol. de asig. in orig.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateacf. Formularnr. 4In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 5- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. (Certificat de atestare fiscala DGFP si certificat fiscalde la Impozite si taxe locale) .3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta cf. Formularnr. 6.4. Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 cf. Formular nr.7Pers. cu funct. de decizie din cadrul autoritatii contr. sunt: Maria Munteanu, Presedinte Tribunalul Bc.Barbieru Marcel Grigore, Vicepresedinte Tribunalul Bc.Dorin Melincianu , Manager Ec.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 8Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. .Persoana fizica sau juridica romana Certificat constatator eliberat de O.R.C. din care sa reiasa existenta in dom. de activ. al op. ec. a codului CAEN, coresp. prod. care fac obiectul cererii de of.Prezentare extras din Registrul actionarilor /asociatilor, certificat de administratorul soc. pentru SA.Persoane juridice/fizice straine ?Prez. docum. edificatoare care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta d. p.d.v. prof., inconform. cu prev. legale din tara in care of. este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in lb. romana de catre un traducator autorizat.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer