Achizitie publica - Achizitie hartie xerox A4, role etichete simple, role etichete termice
Detaliu pentru invitatia numarul 340014
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340014/26.11.2012
Denumire contract: Achizitie hartie xerox A4, role etichete simple, role etichete termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Fiscala BrasovCod fiscal: 14929823, Adresa: str. Dorobantilor nr. 4, Brasov, Telefon: 0268 / 474440 int 124, Fax: 0268 / 410540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dorobantilor nr. 4, Brasov, Romania, cod postal: 500009, telefon: +40 474440, fax: +40 410540, Birou Sinteza, Analiza si Registratura, parter, persoana de contact: Ciprian Benga.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 03.12.2012, ora 13.00, sediul Directiei Fiscale, Brasov, Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 18.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (stabilirea, colectarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie hartie xerox A4, role etichete simple, role etichete termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie hartie xerox A4, role etichete simple, role etichete termice
II.1.6) CPV: 22000000-0 - Imprimate si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - 206lei (1 % din valoarea estimata a contractului)- Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare, in forma cuantumul si avand perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, vor fi declarate inacceptabile conf. art. 36 alin.(1) lit.a si art. 33 alin. (3) lit. b din HG nr. 925/2006, fiind respinse in cadrul sedintei de deschidere.Ofertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50% pentrugarantia pentru participare trebuie sa faca dovada incadrarii in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in prevederile Legii 346 / 2004 ). Aceasta va insoti garantia de participare.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2 % din valoarea contractului fara T.V.A- modul de constituire a garantie de buna executie: 1.scrisoare de garantie bancara2. in numerar ? chitanta eliberata de casieria Directiei Fiscale Brasov3. cu ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO44TREZ1315006XXX000165- in cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Bulubenchi Laura ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate;
- Sorin Puia ? Sef Serviciu Juridic Contencios;
- Comisia de evaluare: Albulet Roxana- presedinte;Visinovschi Loredana- inlocuitorPallos Marta? membru;Diaconu Carmen- inlocuitorJozsa Sandor? membru;Calin Cerasela- inlocuitorNitescu Mircea? membru;Neagu Ionut- inlocuitorDobre Lucian? membru;Cernescu Anca- inlocuitorSandor Cristina? secretar.Gaiu Florentina- inlocuitor- Anca Vlad ? VIZA C.F.P. (Serviciu Financiar Contabilitate)- Benga Ciprian ? Compartimentul Contracte Administrativenu fac parte din cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a din O.U.G. 34 /2006.In cazul in care operatorul economic se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. adin O.U.G. 34 /2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.7.- Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - (Formularul 12) 1.- certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare mostre conform anexei Caietului de Sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Caietul de sarcini si documentele suplimentarese poate accesa direct de pe site-ul http: //www.e-licitatie.ro.(SEAP).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 09:55