Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie hartie xerox A4, role etichete simple, role etichete termice


Detaliu pentru invitatia numarul 340014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Fiscala Brasov
Numar invitatie: 340014/26.11.2012
Denumire contract: Achizitie hartie xerox A4, role etichete simple, role etichete termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Fiscala BrasovCod fiscal: 14929823, Adresa: str. Dorobantilor nr. 4, Brasov, Telefon: 0268 / 474440 int 124, Fax: 0268 / 410540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dorobantilor nr. 4, Brasov, Romania, cod postal: 500009, telefon: +40 474440, fax: +40 410540, Birou Sinteza, Analiza si Registratura, parter, persoana de contact: Ciprian Benga.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 03.12.2012, ora 13.00, sediul Directiei Fiscale, Brasov, Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 18.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (stabilirea, colectarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie hartie xerox A4, role etichete simple, role etichete termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie hartie xerox A4, role etichete simple, role etichete termice
II.1.6) CPV: 22000000-0 - Imprimate si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - 206lei (1 % din valoarea estimata a contractului)- Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare, in forma cuantumul si avand perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, vor fi declarate inacceptabile conf. art. 36 alin.(1) lit.a si art. 33 alin. (3) lit. b din HG nr. 925/2006, fiind respinse in cadrul sedintei de deschidere.Ofertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50% pentrugarantia pentru participare trebuie sa faca dovada incadrarii in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in prevederile Legii 346 / 2004 ). Aceasta va insoti garantia de participare.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2 % din valoarea contractului fara T.V.A- modul de constituire a garantie de buna executie: 1.scrisoare de garantie bancara2. in numerar ? chitanta eliberata de casieria Directiei Fiscale Brasov3. cu ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO44TREZ1315006XXX000165- in cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privindneincadrarea in prevederile art.180 si 181dinOUG 34 / 2006? (Formularul 1)Operatorul economic care are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj si bugetul local va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 /2006ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2.Informatii generale -(Formularul 3)3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - ? (Formularul 6)ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document4.- certificat de plata a obligatiilor fiscale eliberat de D.G.F.P a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul, in care sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in conformitate cu art.9 din ordinul 509 / 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.5.- certificat de neurmarire fiscala eliberat de Directia Fiscala a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul, in care sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in conformitate cu art.9 din ordinul 509 / 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.6.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34 /2006- Operatorul economic va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in care sa sprecizeze ca urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul Directiei Fiscale Brasov: - Marian Voinescu ? Director;
- Bulubenchi Laura ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate;
- Sorin Puia ? Sef Serviciu Juridic Contencios;
- Comisia de evaluare: Albulet Roxana- presedinte;Visinovschi Loredana- inlocuitorPallos Marta? membru;Diaconu Carmen- inlocuitorJozsa Sandor? membru;Calin Cerasela- inlocuitorNitescu Mircea? membru;Neagu Ionut- inlocuitorDobre Lucian? membru;Cernescu Anca- inlocuitorSandor Cristina? secretar.Gaiu Florentina- inlocuitor- Anca Vlad ? VIZA C.F.P. (Serviciu Financiar Contabilitate)- Benga Ciprian ? Compartimentul Contracte Administrativenu fac parte din cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a din O.U.G. 34 /2006.In cazul in care operatorul economic se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. adin O.U.G. 34 /2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.7.- Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - (Formularul 12) 1.- certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare mostre conform anexei Caietului de Sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Caietul de sarcini si documentele suplimentarese poate accesa direct de pe site-ul http: //www.e-licitatie.ro.(SEAP).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer