Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie hartie xerox format A4 si A3 pentru imprimantele si copiatoarele din cadrul DGFP Dambovita si Activitatea de Trezorerie Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 344040
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DAMBOVITA
Numar invitatie: 344040/19.03.2013
Denumire contract: Achizitie hartie xerox format A4 si A3 pentru imprimantele si copiatoarele din cadrul DGFP Dambovita si Activitatea de Trezorerie Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DAMBOVITACod fiscal: 4184950, Adresa: Calea Domneasca, nr.166, Targoviste, Telefon: 0245616779, int. 321, Fax: 0245615916
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mostrele se transmit, pana la data limita de depunere a ofertelor, la adresa: str.Calea Domneasca, nr.166, Targoviste, Romania, cod postal: 130003, telefon: +40 245616779, fax: +40 245615916, persoana de contact: Madalina Dumitrache. Documentele ofertei se transmit on-line, prin intermediul SEAP-ului.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie hartie xerox format A4 si A3 pentru imprimantele si copiatoarele din cadrul DGFP Dambovita si Activitatea de Trezorerie Dambovita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hartie copiator A4, culoare alba, greutate: 80-81 g/mp, grosime min.110, grad de alb =105%, opacitate de tiparire =92%, grad de impurificare (minim sau detalii despre aspect structura), rezistenta la tractiune >3 KN/m, 500 coli/ top;Hartie copiator A3, culoare alba, greutate: 80g/mp, 500 coli/ top.Valoarea estimata initiala, a contractului, este de 97.200, 00 lei fara TVA.Optiuni: Suplimentare conform prevederilor art.6, alin.3 din HG.925/2006.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 200 - 145, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, este de 1944, 00 lei (445, 72 Euro, la cursul de schimb din data de 06.03.2013), respectiv 972, 00 lei (222, 86 Euro) pentru I.M.M.-uri (50% din val. garantiei), reprez. 2% din valoarea estimanta initiala a contractului(97.200, 00 lei fara TVA). Ofertantii au obligatia de a prezenta garantia de participare, IN ORIGINAL, LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE(pana la data limita de depunere a ofertelor), PRECUM SI IN SEAP, conf. art.18 din H.G.1660/2006. Gar. de particip. se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006: virament bancar, instrument de garantare emis conf. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., O.P. sau depunere numerar la casieria a.c., in contul DGFP Dambovita RO52TREZ2715005XXX000218, deschis la Trez.Mun. Targoviste, cu mentiunea: "garantie de participare pentru hartie copiator A4 si A3". Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie ce putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 60 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.87, alin.1 din HG nr.925/2006, a. c. are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In situatia prevazuta la art. 278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, a.c. va retine din garantia de participare depusa, suma de 972, 00 lei, echivalenta cu 1% din val. estimata initiala a contractului, conf. prev. art. 278^1, alin.1, lit.a)din OUG nr.34/2006).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului: se constituie de catre ofertantul desemnat castigator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie, pana la data intrarii in efectivitate a contractului, intr-un cuantum echivalent cu 5% (2, 5%, respectiv 50% din cuantumul total al garantiei de buna executie, in cazul intreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea totala fara TVA a contractului de achizitie publica, care va fi depusa la Trezoreria Targoviste in contul RO52TREZ2715005XXX000218.Garantia de buna executie se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire , - depunere unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, sau- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante, in cazul in care valoarea garantiei este redusa ca valoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare ? in original.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota- a se specifica obligatoriu numele reprezentantului imputernicit al societatii.Cerinta nr.2: Declaratie pe proprie raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181: - formular 2.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Obs. A se specifica, obligatoriu, numele persoanei autorizate sa semneze ( nu doar semnatura).Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Cerinta nr.3: Formulare ? tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, constand in : -certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, -certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care, din certificatele solicitate, reiese ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului si/sau bugetul local, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, (Formular-certificat de participare cu oferta independenta). Orice participantla procedura va prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care se certifica faptul caparticiparea la prezenta procedura este in concordanta cu regulile de concurenta.- formularul 4;Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Orice participant la procedura va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, referitoare la neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare. formularul 5;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, care au legatura cu prezenta procedura de atribuire, sunt: Rusu Emilian ? Director Executiv, Paraschiv Viorel Adrian - Director Executiv Adjunct, Ivan Maria ? Trezorier Sef, Cernat Iuliana ? Sef serv. financ.-contab., investitii si buget propriu, Radu Elena - Sef birou ACCTC, Dumitrache Madalina ? Sef comp. achizitii publice.Cerinta nr.6Declaratia de participare cu oferta independenta, conform prevederilor Ord. nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Orice participant la procedura va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este in concordanta cu regulile de concurenta. (Formular-certificat de participare cu oferta independenta) - formularul 4;Nota: NOTA : Pentru a fi valabile: - documentele solicitate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.- toate documentele solicitate, trebuie sa fie depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de semnatura si stampila operatorului economic, cu precizarea ca, documentele emise/intocmite de catre ofertant, in scopul participarii la prezenta procedura, trebuie sa fie depuse in original.OBS.: In cazul in care, un ofertant, omite sa depuna vreun document de calificare in forma in care a fost solicitat, respectiv, se afla in una din situatiile prevazute la art. 36, alin.(1), lit. b) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta acestuia va fi declarata inacceptabila. Cerinta nr.1Certificatul constatator de la Registrul Comertului - certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: a). obiectele de activitate ale ofertantului includ furnizare de produse care fac obiectul achizitiei;b). nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine-pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataOBS.: In cazul in care, un ofertant, omite sa depuna vreun document de calificare in forma in care a fost solicitat, respectiv, se afla in una din situatiile prevazute la art. 36, alin.(1), lit. b) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta acestuia va fi declarata inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Copie dupa bilantul contabil de la 30.06.2012, vizat si inregistrat de catre organele fiscale competentedin caresa reiasa ca cifra de afaceri trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea estimata a prezentei proceduri de atribuire, respectiv 97.200, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara- formularul nr.7Ofertantul va prezenta formularul nr.7, insotit de lista cu principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .In orice caz ofertantul trebuie sa faca dovada prezentarii cel putin a unui contract, din care sa rezulte ca valoarea produselor sa fie cel putin egala cu 90.000, 00 lei.?., Cerinta nr.2Mostre ? Mostre: furnizorul este obligat sa prezinte la sediul autoritatii contractante, cu titlu gratuit, ca mostra, 1 top de hartie pentru copiator A4 si minim 100 coli de hartie pentru copiator A3, in vederea testarii acesteia pe echipamentele din dotarea DGFP Dambovita.Observatie : neprezentarea mostrelor, pana la data limita de depunere a ofertelor, nu mai permite prezentarea la o data ulterioara a acestora; acest fapt atrage declararea ofertei inacceptabila. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii ? la ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer