Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie imprimante si multifunctionale


Detaliu pentru invitatia numarul 329501
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 329501/14.06.2012
Denumire contract: Achizitie imprimante si multifunctionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 0213104219, fax: +40 0213104219, persoana de contact: Yvonne Lacrois
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gen. Berthelot 28-30, etaj II-holul mare, sector 1, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie imprimante si multifunctionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imprimanta, scaner, copiator - 1 bucata, conform Specificatiilor tehniceImprimanta laser - multifunctional - 9 bucati, conform Specificatiilor tehnice
II.1.6) CPV: 30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in suma fixa, 2% din valoarea estimata, fara TVA se constituie astfel =1800, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile.Garantia de participare se va constitui printr-un instrument de garantare, neconditionat, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada de valabilitate a ofertei financiare.Instrumentul de garantare trebuie sa respecte prevederile art.86, alin.1-3 ?i alin.6 din HG 925/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a re?ine garan?ia de participare conform prevederilor art.87 din HG.925/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i prevederilor art.278 din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completariel ulterioare, in acest caz ofertantului i se va re?ine 1% din valoarea estimata, respectiv suma de 910 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie, in suma fixa reprezentand 8% din valoarea contractului (fara TVA) ce va fi atribuit (constituita dupa semnarea contractului)- Formularul nr.7.Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna execu?ie se va constitui printr-un instrument de garantare, neconditionat, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada de valabilitate a ofertei financiare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite preten?ii asupra garan?iei de buna execu?ie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu i?i indepline?te obliga?iile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei preten?ii asupra garan?iei de buna execu?ie, achizi?orul va notifica prestatorul, precizand totodata obliga?iile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model Anexa 2a) - original.Cerinta nr. 22. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (model Anexa 2b) - original.Cerinta nr. 33. Fisa de informatii generale (model Anexa. 3) - original.Cerinta nr. 4Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.69(1)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006. model Anexa 2c - original.Persoanele care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante sunt: Liviu marian Pop, ministru; Kiraly Andras Gyorgy, secretar de stat, Iuliana Lascu, secretar general, Monica Anuisie, secretar general adjunct, Mihai Paunica, director general DGEFRU, Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabilitate, Ionela milutin, director general DGJ, Bogdan Pu?ca?, director DAA.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta oblogatoriu acest formular.Cerinta nr. 5Certificat de participare5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr.314/2010-Anexa 5.Cerinta nr. 6Certificate fiscale6. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna precedenta celei in care se prezinta oferta. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conformata cu originalul.7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat in luna precedenta celei in care se prezinta oferta, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Cerinta nr. 1Certificat constatator1. Certificat constatator emis de O.N.R.C. valabil la data deschiderii ofertei, conform legislatiei in vigoare-in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obliga?ia de a transmite Certificatului ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a achizitiei.2. Pentru determinarea echivalen?ei leu/euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor, se va utiliza cursul de schimb mediu anual pentru fiecare an in parte, respectiv 4, 2099-anul 20120 ; 4, 2373-anul 2009 ; 3, 6827-anul 2008, curs mediu afi?at de BNR, Cerinta nr.2bilanturile contabile2. Prezentarea bilanturilor contabile vizate de MFP pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani-, Cerinta nr. 2Experien?a similaraOfertan?ii vor face dovada a minim 1 contract de furnizare de produde similare. Pentru determinarea echivalen?ei leu/euro se va avea in vedere cursul mediu afi?at de BNR, Cerinta nr. 3Recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au furnizat produse similare ? minim o recomandare Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer