Achizitie publica - Achizitie Incataminte si Imbracaminte
Detaliu pentru invitatia numarul 328048
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328048/28.05.2012
Denumire contract: Achizitie Incataminte si Imbracaminte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUICod fiscal: 17095927, Adresa: SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Telefon: 0235/31538, Fax: 0235/315346
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730003, telefon: +40 0235315138, fax: +40 0235315346, persoana de contact: GINGA FANEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUISOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Incataminte si Imbracaminte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de articole de incaltaminte si imbracaminte conform caiet sarcini.
II.1.6) CPV: 18800000-7 - Articole de incaltaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 475 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum : Lot I - 2140 lei, Lot II - 5480 lei, Modalitatile de constituire a garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 25TREZ6565006XXX001810, Trezoreria Vaslui Dovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere.(conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 din HG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata. IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare participant la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei?. In acest sens ofertantii vor completa formularul ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul /Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.?- In acest sens ofertantii vor completa Formularul ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei;
- Sau declaratie pe proprie raspundere.- prezentare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular- din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire;
- Sau declaratie pe proprie raspundere.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular- din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.- Sau declaratie pe proprie raspundereNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- 1.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)- Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata/conform cu originalul- 2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelorlocale, si alte venituri ale bugetului local, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).-Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele : original / copie legalizata / conform cu originalul.Fiecare participant la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei?. In acest sens ofertantii vor completa formularul ? din sectiunea FORMULARE adocumentatiei de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .-Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese din O U G nr.34/2006)-se solicita completarea Formularului din sectiunea Formulare(persoane ce detin functie de decizie la nivelul DGASPC Vaslui in cazul proceduri de atribuire sunt: -Director General-prof.Ionel Armeanu Stefanica, Dir.gen.adj.ec.-ec.Buruiana Ioan, Dir.gen.adj.Hriscu Roxana Simona, Dir.gen.adj. ? Stativa Ioan Irinel, Sef Birou Atribuire Contracte-ec Ginga Fanel, Sef.Ser. Apr.-Des.-Popa Lenuta, Cons. Jr.-Agudaru Mihaela, Sef .Serv.Fin.-Con. ec.Furtuna Adrian, consilier- ec. Sacaliuc Vlad). Prezentare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Prezentare: daca este czaul, - Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Prezentare: Lista cu principalele livrari de produseefectuate in ultimi 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 16:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 07:59