Achizitie publica - Achizitie incubatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 349685
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349685/02.07.2013
Denumire contract: Achizitie incubatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILACod fiscal: 4342863, Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Telefon: +40 239693868, Fax: +40 239693868
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie incubatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare incubatoare in conformitate cu specificatiile tehnice prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33152000-0 - Incubatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 677 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa, astfel: 2.616 ronPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia constituita sub forma OP aceasta se depuneatat in SEAP cat si o copie dupa OP confirmat de banca, , la sediul autoritatii contractante.Ordinul de plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiIn conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: b) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Cursul valutar pentru echivalenta leu/euro: curs BNR din 05.06.2013:1E=4, 4291 ron
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de crediteDirector financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru proceduraDirector medical: Dr. Iugulescu Mihail ? coordonator activitate medicala.Director ingrijiri: As. Crivat Olguta - coordonator activitate medicalaSef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuireCons jur. Gegea Constanta- intocmire Documentatie de atribuire, membru comisie de evaluareEc. Pascaru Eduard-intocmire Documentatie de atribuire, membru comisie de evaluareDr. Gheonea Dobru Vaso-intocmit caiet de sarcini; presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor cu drept de votIng. Boala Lucian-membru comisia de evaluareEc. Bertescu daniel-membru comisia de evaluareIng. Bunea Leonard-membru rezerva comisia de evaluareAndronescu Diana-membru rezerva comisia de evaluared)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depuneriiofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Documentele solicitate vor trebui prezentate si de catre subcontractant si tertul sustinator, avand in vedere ca in cazul subcontractantilor acestia au obligatia depunerii doar a declaratiei privind art. 69^1 din OUG 34/2006, iar in cazul tertului sustinator acesta va depune doar declaratia privind art. 180, art. 181 lit. A), c1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ce va cuprinde informatii reale/actuale la data limitade depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.2.Ofertantii sunt obligati sa aiba aviz MS privind activitatea de comercializare, de distributie si de prestari servicii in domeniul dispozitivelor medicale, in conformitate cu prevederile art. 3, alin. (1) din Legea 176/2000-Republicata-privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii -eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau decatre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul(ele) in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de furnuzare produse pentru o perioada de maxim 4 luni.Disponibilitatea de sustinere a contractului, indiferent de modalitatea in care se va prezenta, va trebui sa contina suma si perioada.Perioada solicitata pentru accesul la disponibilitati este de 4 luni(Termenul de plata este: 60 de zile de la data semnarii PVB de punere in functiune).Plafonul maxim impus este de: 91.785 ronLa calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, astfel: 2012:4, 4287; 2011:4, 3197; 2010:4, 2848Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documenter emise sau contrasemnatede o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care clientul este privat si din motive obiective nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari, demonstarrea livrarilor se realizeaza printr-o declaratiea aoperatorului economic.2.Produsele livrate trebuie sa aiba marcaj CE /certificate de conformitate in conformitate cu legislatia in vigoare., 3.Ofertantii sunt obligati sa prezinte, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP, mostre pentru produsele ofertate, cu mentiunea: ?Mostre pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect: Furnizarea de incubatoare". Mostrele se depun la sediul autoritatii contractante. Aceste sunt cerute pentru o mai buna analiza intre cerintele tehnice minimale specificate in caietul de sarcini si mostrele prezentate, avand in vedere ca se doreste achizitionarea de produse performante (pentru nou-nascuti) si pentru siguranta autoritatii contractante ca se va livra ceea ce s-a cerut., 4. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeoplinirea contractului de furnizare Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 08:42