Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE INDICATOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 347844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONFORT URBAN S.R.L.
Numar invitatie: 347844/31.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIE INDICATOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONFORT URBAN S.R.L.Cod fiscal: RO1875349, Adresa: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Telefon: 0241/614973, Fax: 0241/672299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +40 241614973, fax: +40 241672299, persoana de contact: Lucia Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +40 241614973, fax: +40 241672299,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE INDICATOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie a indicatoarelor rutiere conform Anexei din cadrul Caietului de sarcini, de instalare si proiectare a acestora.Cantitatile de produse vor fi stabilite la momentul respectiv de catre Beneficiar, pe parcursul derularii contractului. Pretul pachetului total al ofertei este compus din : suma preturilor fiecarui tip de indicator (lei/bucata si lei/mp, conform centralizatorului de preturi anexa la caietul de sarcini) .Total cantitati: conform anexa la Caietul de sarcini. Valoarea estimata: 125.400 lei.
II.1.6) CPV: 34992200-9 - Indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUM :2.500lei.Per de valab a gar pT part va fi cel putin =per de valab a of, respe 60 zile, de la data limita de depu a of.Forma de const a G DE PART: ?prin instr de gar emis in condit legii, de o soci de asigurari, care se prez in original, in cuant si pT per prev in DA conf Form 11 B sau 11 D sau ?prin virament bancar, a unui OP sau a unei file cec, cu cond confirm ac de catre banca emitenta, pana la data desch of, in contul RO95 RNCB 0114 0320 5570 0001, desc la BCR Cta, sau?a unei scriS de gar bancara ce se prez in orig, in cuant si pt per prev in DA cF Form 11A sau dupa caz Form 11C ?Scris/instr de gar ban pentru part cu of la proc de atrib a contr de achizitie publica?.Scris/instrum de gar de part poate fi emisa in numele of in cazul in unei asocieri este oblig complet numelui Asocierii in textul Scris de garantie de partici)de catre unul dintre asociati, de mai multi asoc sau toti asoc.In cazul ofert din categ IMM, cf L 346/2004 gar de part se cons in procent de 50% din cuanT precizat in DA cu conditia prezentarii dovezii se va completa Anexa 6Dovada const gar in cuant si forma solic vor fi la vedere in afara plic continand of.Gar de part se rest: (i)of castig: in cel mult 14 zile lucr de la data intoc p-v de receptie; (ii)of necastig: dupa semn contr de ap cu of a carui of a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data expir per de valab a ofertei.2)Retin gar de part. Of pierde gar de part, daca : -isi retrage of in per de valab a ac;
- of sa fiind stab castig, nu constit gar de buna exec in perde valabi a of si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semn cont;
- of sa fiind stab castig, refuza sa semneze contr de achiz pub in per de valab a of.3)In masura in care cnsc respinge contestatia, AC va face uz de prevart. 2781*al.(1) lit a)din OUG 34/2006, in cuantum de 1.254 lei.Data de echival leu-valuta la curs BNR va fi cu 6(sase) zile inainte de data limita de dep a oflor
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA, conf art. 90 din HG 925/2006 actualizata. Gar de buna execut se poate constitui in oricare dintre formele prevazute de prevederile art.90 alin 1-3 din HG 925/2006, cu modific ulterioare. In situatia in care garantia de buna exec se constituie prin retineri succesive din facturi, suma initiala care se depunein contul deschis de disponibil nu trebuie sa fie m mica de 0, 5% din pret contract-ului. Cf HG 1045/2011 pt modif art 90 al HG 925/2006, contractantul are obligatia de a desch la Unitatea Trezoreriei Statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM-, acest indicator se reduce 50%. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leu (euro, dolar, etc) se va face la cursul dat de BNR cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 1- Declaratii privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006- in original.Daca este cazul, documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului, in original a Formularului 1A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/O.U.G. 34/2006.Daca este cazul, documentul va fi prezentat si decatre tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul).Cerinta nr. 3Certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAPnr. 314 din 12 oct 2010. Se va completa Formularul 1B "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"-original.Cerinta nr. 4Neincadrarea in prev. art. 691 din OUG 34/2006. Se va completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006- atat pentru ofertant, ofertant-asociat, subcontractant cat si pentru terti sustinatori- Formularul 1C.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sc Confort Urban, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii si careaproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Farcas Cristinel-Viorel , Voinescu Florin-Mugur, Radulescu George Claudiu, Vladu Mihaela Claudia, Andrei Lucia, Caiali Ildiz, Sofrone Silviu Nelu, Manaila TantaLista cu componenta Consiliului Local al Municipiului Constanta: Mazare Radu-Stefan-, Ali Denis, Candidatul Gabriel, Chesoi Tudorel, Ciorbea Valentin, Cojoc Marioara, Dede Perodin, Dobre Mircea, Fagadau Decebal, Georgescu Daniel, Gheorghe Florin, Ibraim Temur, Lixandru Ion Virgil, Arcu Ana, Matei Radu Bogdan, Onciu Carmen, Papari George-Daniel, Pirvulescu Gabriel-Valentin, Popescu Raducu, Rasauteanu Costin Ioan, Roman Iustin Fabian, Stan Gabriel-Marius, Stroe Felix, Surghie Valentin-Mihai, Tusa Sorina, Visan George Gabriel, Rosu Vasile, Boiagian Harry Michelle. Farcas Cristinel-Viorel , Voinescu Florin-Mugur, Radulescu George Claudiu, Vladu Mihaela Claudia, Andrei Lucia, Caiali Ildiz, Sofrone Silviu Nelu, Manaila Tanta.Cerinta nr. 5Se solicita declararea calitatii participantului la procedura. Se va completa Formularul 2 ?Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 6Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de M.F.P.-A.N.A.F.-Administratia finantelor publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, pvd indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscalaemis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indepinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local , in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: din certificatele de atestare fiscala prezentate tb sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii 571/2003 pvd Codul fiscal cu modif si complet ulter. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: prezentarea de certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile ce reies dinCertificatul constatator depus trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constator eliberat de ORC in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Cerinta nr. 2Persoanelejuridice /fizice straine trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite.Se solicita prezentarea de documente in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana si legalizate. Se solicita un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2011 si la 30.06.2012, vizate si inregistrate de organele competente.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., Pentru persoanele juridice straine un act doveditor privind situatia financiara, Cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului- a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim: 250.0000leiVerificarea indepinirii limitei minime a cifrei de afaceri se va face in conformitate cu datele continute de bilanturile contabile prezentate conform Cerintei 2 a pct-lui III.2.2., sau pe baza oricaror alte documente edificatoare prezentate de ofertant.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM. Pentru indeplinirea valorii minime a cifrei de afaceri in domeniul de activ al contractului, in cazul asocierii, acestea se vor acumula., Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In acest caz acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea economica si/sau financiara, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm de sustinere economica si/sau financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art. 186 alin.(2) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani.Se va prezenta in original declaratia privind lista contractelor de furnizare indicatoare rutiere, din ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante contracte de furnizare indicatoare., Cerinta minima nr.2Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat in ultimii 3 ani indicatoare in valoare cumulata de minim 72.960 lei fara TVA, similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Se vor prezentaminim 1 contract sau maxim 3 contracte distincte ce au avut ca obiect furnizarea de indica caror valoare cumulata sa fie de minim 72.960 lei fara TVA.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat moneda nationala a Romaniei ?leul - se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb (curs mediu anual lei/valuta) comunicata de catre BNR (info: www.bnr.ro) pentru anul in care contractul a fost semnat., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Lista cu intreg personalul ce va fi implicat in derularea contractului, specificandu-se: nume, prenume, calificare., Cerinta nr. 5minim 1 sudor atestat conform cerintelor STAS 9532/1, EN 287/ privind calificarea sudorilor si EN 1418 privind personalul pentru sudare.Se va prezenta: - autorizarea persoanei propuse de catre organisme abilitate, Cerinta nr. 6- minim 1 verificator de proiecte conform Legii 10/95 si HG 925/1996 a cerintelor A1, A2.Se va prezenta: - autorizarea persoanei propuse de catre organisme abilitate- MLPTLDeclaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii-Formular 6C, daca este cazul, Cerinta minima nr. 7
Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin contracte de inchiriere, de colaborare, sa., Cerinta nr. 8
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontracteze -daca este cazulFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Se solicita, completarea unei liste cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si cantitatile de lucrari si valoarea acestora.Autoritatea contractanta va lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta: contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr. 9
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 190 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice ?i profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica ?i profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 ?i ale art.181 lit.a), c^1) si d).
In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului, urmand sa raspunda pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ? aceasta avand dreptul de actiune directa impotriva sustinatorului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica furnizarea produselor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica furnizarea produselor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul de furnizare a produselor ce fac obiectul contr., emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 2Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica prestarea serviciului de proiectare ale contractului in cauza , conform ISO 14001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica prestarea serviciului de proiectare ale contractului in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniulprestarii serviciului de proiectare ce face obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer