Achizitie publica - Achizitie ingrasaminte chimice complexe
Detaliu pentru invitatia numarul 357191
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357191/29.01.2014
Denumire contract: Achizitie ingrasaminte chimice complexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA SIMNIC-CRAIOVACod fiscal: 3078896, Adresa: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54, Craiova, Telefon: 0251417534, Fax: 0251417534
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200721, telefon: +40 251417534, fax: +40 251417534, persoana de contact: CONSTANTIN GAVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul unitatii, Sos.Balcesti, Nr.54, Craiova, Jud.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ingrasaminte chimice complexe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de ingrasaminte chimice complexe pentru campania de primavara a anului 2014
II.1.6) CPV: 24440000-0 - Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare= 3262, 50 lei;echivalenta leu-euro sau echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont RO67TREZ2915005XXX008893 Trezoreria Craiova jud Dolj.Pentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.c) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa;d) contestatarul reenunta la contestatie.Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278 indice 1/OUG34/2006 este de 3262, 50 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare Formular 5Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular 6Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Conform notificare 149/2013 din SEAP, din formulare trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 7Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 12Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 13 ;Declara?ie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Constantin Gavan - DirectorClaudia Patru - Director Economic;Gabriela Paunescu-Secretar StiintificArmaselu Madalina-JuristMaciuca Elena- Presedinte ComisieBora Contantin-membru comisiePaunescu Gabriel- membru comisieGavanescu Alexandru-membru comisieGavrilescu Georgeta ? membru comisie Cerinta nr. 1 ?pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala organizate in subordinea Oficiului Natuional al registrului Copmertului si care functioneaza pe langa fiecare Tribunal.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocument emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaCerinta nr. 3( dupa caz)Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Cerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice strainePrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCerinta nr. 1Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Prezentare bilant contabil la 31.12.2013 sau alt document care demonstreaza situatia economica sau financiara: balanta vefificare, bilant la 31.12.2012 etcPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari dinultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va face dovadafaptului ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare in valoare de cel putin 326 250 lei sau echivalentul sumei in euro.Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta pentru experienta similara certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de care clientul beneficiar.Aceste documente trebuie sa prezinte informatii ca: beneficiar, contitate, valoare, perioada de furnizare. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantuluide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 15:53