Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE INGRASAMINTE CHIMICE UREE


Detaliu pentru invitatia numarul 344561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Pitesti
Numar invitatie: 344561/29.03.2013
Denumire contract: ACHIZITIE INGRASAMINTE CHIMICE UREE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola PitestiCod fiscal: RO3110660, Adresa: Soseaua Pitesti Slatina km. 5 , com. Albota, Jud. Arges, Albota, Telefon: +40 0372753083, Fax: +40 0248206334
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Pitesti Slatina km. 5 , com. Albota, Jud. Arges, Albota, Romania, cod postal: 117030, telefon: +40 0372753083, fax: +40 0248206334, persoana de contact: Gina Minca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL SCDA PITESTI, Soseaua Pitesti Slatina km. 5 , com. Albota, Jud. Arges, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE INGRASAMINTE CHIMICE UREE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INGRASAMINTE CHIMICE UREE PENTRU CAMPANIA DE PRIMAVARA
II.1.6) CPV: 24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 910.00 lei; echivalenta leu-valuta se face la cursul BNR la termenul limita depunerii ofertelor, lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 2 luni de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara orĂ­ de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Cont RO57TREZ0465025XXX000274 Trezoreria Pitesti jud Arges. Pentru ofertantii I.M.M -uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; c) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278A1/OUG 34/2006 este de 910.00 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Formular 2Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 6Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 3BCerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si acontributiei pentru asigurarile sociale de stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant \a procedura Prezentare Formular 3ACerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 4Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta fa art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 7;Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Tasca Florian- Director, Radescu Nicolaie ? Contabil sef; Cerinta nr. 1 -pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationalasau Teritoriala Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriidocument emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaCerinta nr.2- Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta nr. 3( dupa caz)Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca IMM.-uriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale: Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimi 3 ani.Cerinta nr.2 cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 lista principalelor livrari din ultimi trei ani.Pentru a se asigura produse sigure si de calitate, se vor solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, indicata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante: Regulamentul EC nr. 2003/2003; SR ISO 2591-1:1998.Aceste aspecte sunt demonstrate de operatorul economic prin ; prezentarea a cel putin unui contract, care sa confirme livrare de produse, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in cauza, insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art. 188 alin 1 litera (a) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer