Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 56181 | 56241 | 56245 | 56249 | 56253 | 56257 | 56300 | 56309 | 56663 | 56666 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE INGRASAMINTE COMPLEXE


Detaliu pentru invitatia numarul 342518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola - Teleorman
Numar invitatie: 342518/07.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE INGRASAMINTE COMPLEXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola - TeleormanCod fiscal: RO3124704, Adresa: Com. Draganesti Vlasca jud. Teleorman, Alexandria, Telefon: 0247440750, Fax: 0247440676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Draganesti Vlasca jud. Teleorman, Alexandria, Romania, cod postal: 147135, telefon: +40 247440750, fax: +40 247440676, persoana de contact: Negrila Emilian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCDA TELEORMAN, Com. Draganesti Vlasca jud. Teleorman, Romania, cod postal: 147135, telefon: +40 247440750, fax: +40 247440676, persoana de contact: Negrila Emilian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare agricola teleorman)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE INGRASAMINTE COMPLEXE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INGRASAMINTE COMPLEXE PENTRU CAMPANIA DE PRIMAVARA-TOAMNA 2013
II.1.6) CPV: 24440000-0 - Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 775 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 4345, 78 lei; echivalenta leu-valuta se face la cursul BNR, la termenul limita al depunerii ofertelor, lei . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 2 luni de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara orĂ­ de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, b) OP confirmat de catre banca emitenta pana (a data deschiderii ofertelor, c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont RO35TREZ6065009XXX004095 Trezoreria Alexandria jud Teleorman. Pentru ofertantii I.M.M -uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; c) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278A1/OUG 34/2006 este de 4345, 78 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 5Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 6 Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si acontributiei pentru asigurarile sociale de statcj^iuiutiic - i^u^uiiiciiLcuic uc ciuiuuiic iiuiiicuui /Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant \a procedura Prezentare Formular 7 Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 12 Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta fa art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 13;Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Negrila Emilian- Director, Calin Silvia - Director Economic; Popovici Ioan - Secretar Stintific, Cojocaru Jeni ? Presedinte comisie;Ristea Marian- Vicepresedinte comisie; Sturzu Rodica- Membru comisie; Cernat Sorina-Membru Comisie; Dumitrescu Cristi Lilian Membru Cerinta nr. 1 -pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationalasau Teritoriala Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocument emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala Cerinta nr.2- Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Cerinta nr. 3( dupa caz)Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.MM.-uriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale: Cerinta nr. 1.Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimi 3 ani. Cerinta nr.2 prezentare bilant contabil la 31.12.2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 lista principalelor livrari din ultimi trei ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau semnate de autoritatea ori de catre clientul beneficiar.Certificatele sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificarea clara prin referire la specificatii sau standarde relevante. Cerinta nr. 1 informatii privind standardele de asegurare a calitatii. Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer