Achizitie publica - Achizitie insecticid
Detaliu pentru invitatia numarul 344585
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344585/01.04.2013
Denumire contract: Achizitie insecticid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATICod fiscal: RO 23973046, Adresa: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Telefon: +40 236322727, Fax: +40 236322727
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Romania, cod postal: 800435, telefon: +40 236322727, fax: +40 236322727, persoana de contact: SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de Salubritate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie insecticid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 11.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare insecticide conform documentelor anexate.Obiectul procedurii il constituie achizitia de ? PRODUSE- INSECTICIDE: Lot 1- Insecticid din categoria inhibitorilor metamorfozei artropodelorLot.2. Insecticidbiologic pe baza de Bacillus thuringiensis varietatea israeliensisLot 3 - Insecticid pentrucombaterea insectelor zburatoare: Tantari, muste, simulidiae (Musculita neagra), Libelulelor, Gandacilor in spatii deschiseLot 4 - Insecticid cu un spectru larg de combatere a tuturor insectelor de discomfort (insecte, centripede, milipede sau arahnide)Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini..Valoarea estimata fara TVA: LOT 1:84240 ronLOT 2:1700ronLOT 3:10140 ron;LOT 4:33000 ronValoarea totala estimata fara TVA: intre 129.080 ron si 167.752 ron.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari art 6, alin 3) din HG 925/2006.Optiuni: Prelungirea contractului se poate realiza doar conform art 6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 24452000-7 - Insecticide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 080 - 167, 752 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1?842, 40lei, Lot.2.? 17, 00 lei, Lot 3?101, 40 lei, Lot 4 ? 330, 00 leiGarantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: a) ordin de plata, in contul autoritatii contractante in contul de garantii RO68TREZ3065006XXX011193 al SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL, deschis la Trezoreria Galatib) numerar la caseria SERVICIULUI PUBLIC ECOSALc) scrisoare de garantie bancara, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL-In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin.2din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.-Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor conform art 86 alin 6 din HG 925/2006.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantiei de participare se retine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiile art. 43^1 din OUG 34/2006 coroborat cu art.2781 din OUG nr.34/2006.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut anterior;
-Numerar, depus la casieria SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL-1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1: Declaratie privind eligibilitatea - a fost solicitata pentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Formularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? - a fost solicitata pentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006;Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta - prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriiDirector general ? ing. Ionescu IonDirector economic ? ec. Diculescu DumitruMembri comisiei de evaluare ;1.Birou achizitiiPuscoi Daniela? presedinte;2.Ec. Toma Roxana? membru;3.ContabilChivu Tudorita? membru4.Cons. Juridic Sava Neculai? membru ;5. Tasca Vasile? membru, Membri de rezerva ai comisiei de evaluare- Economist Stan Adela ? membru;
- Tehnician Bejenaru Gelu ? membruCertificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscalsa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale) - din certificatul fiscal a reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privirela faptul cainformatiile cuprinse in acest document trebuiesa fie valabile/reale la data limita de depuner a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata .Persoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte respectiv media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani, , sa fie mai mare sau egala cuvaloarealotului pentru carese va depune oferta, respectiv: Lot 1= 168.480 lei, Lot 2 = 3400lei, Lot 3 = 20280 lei , Lot 4 = 66000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cursul de referinta va fi dupa cum urmeaza- Pentru anul 2010 - 1 euro = 4, 12 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.- Pentru anul 2011 - 1 euro = 4, 23 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.- Pentru anul 2012 - 1 euro = 4, 45 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti private;
- prezentarea a cel mult doua documente constatatoare/contracte/proceseverbale de receptie in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? princare sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egalecu cele care fac obiectul procedurii, conform cantitatilor din caietul de sarcini, Mostre.Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile lor ( producator, temperatura de depozitare, data limita de consum etc, )Neprezentarea mostrelor constituie temei de inacceptabilitate a candidaturii, nefiind indeplinita o cerinta de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 12:18