Achizitie publica - Achizitie instrumente chirurgicale
Detaliu pentru invitatia numarul 336199
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336199/27.09.2012
Denumire contract: Achizitie instrumente chirurgicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232267601, fax: +40 232267601, persoana de contact: ANCA CIRSTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Carol I, nr. 50, corp vechi, etaj 6, sala de raport, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie instrumente chirurgicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului ]l constituie achizitia de instrumente chirurgicale necesare blocului operator in vederea aplicatiei tratamentului fibrilatiei atriale pe cale chirurgicala.
II.1.6) CPV: 33162200-5 - Instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 304 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 7000 RONsi are termen de valabilitate 60 zile de la data termenului limita de primire a ofertelor. Se accepta constituirea garantieiin conformitate cu art. 86 al (1)din HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Formular 1Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor ;in cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mujlocii ( cu modificarile si completarile ulterioare) valoarea garantiei de participare se reduce cu 50% din cuantumul prezent in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din pretul contractului si va fi constituita la data inceperii contractului Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 al (1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006 Formularele 4 si 52)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 69 OUG 34/2006. Formular 6.(persoanele cu functii de raspundere in cadrul autoritatii contractante plus cele care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii : Tinica Grigore, Dabija Eduard, Nedelciuc Victoria, Amariei Liviu, Farcasel Victor, Bujor Adrian, Ciucu Alexandru, Plescan Mihaela, Bitere Eugen)3)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii adminsitrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatotul economic , din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata din lunaanterioara celei la care se depune oferta.4)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata operatiunilor scadente in luna anterioara celei la care se dispune oferta.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formularul 76)Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Formular 10.7)Certificat de cazier fiscal pentru ofertant emis de catre autoritatile fiscalecompetente (Directia Generala a Finantelor Publice), in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul Persoane juridice romane : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta( eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei)in original/ copie legalizata/copie lizibila , cu mentiunea , ,conform cu originalul" din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.2)Aviz de functionare emis de Minsiterul Sanatatii in conformitate cu Legea 176/2000 art.3Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ]nregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridica.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul rpocedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani in care ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare de livrare a unor instrumente chirurgicale in valoare de 380000 lei fara TVA pe ultimii 3 ani 1)Sa faca dovada detinerii urmatoarelor specificari : Standardul de asigurare a aclitatii ISO 9001 sau echivalente(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 09:51