Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie instrumente muzicale si costume populare pentru dotare camin cultural Poiana Stampei


Detaliu pentru invitatia numarul 341187
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Poiana Stampei (Primaria Poiana Stampei)
Numar invitatie: 341187/19.12.2012
Denumire contract: Achizitie instrumente muzicalesi costumepopularepentru dotare camin culturalPoianaStampei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Poiana Stampei (Primaria Poiana Stampei)Cod fiscal: 5021250, Adresa: str. Principala, nr. 228, Poiana Stampei, Telefon: +40 0230575177, Fax: +40 0230575177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 228, Poiana Stampei, Romania, cod postal: 727430, telefon: +40 0230575177, fax: +40 0230575177, persoana de contact: Vilut Mezdrea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Poiana Stampei, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie instrumente muzicalesi costumepopularepentru dotare camin culturalPoianaStampei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie instrumente muzicalesi costumepopularepentru dotare camin culturalPoianaStampei
II.1.6) CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: LOT 1 = 1.212, 00 lei, LOT 2 = 110, 00 lei, LOT 3 = 252, 00 lei, LOT 4= 1.000, 00 lei. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate.Contul pentru garantie: RO05TREZ5975006XXX000978, cod fiscal 5021250deschis la Trezoreria Vatra Dornei;In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr.1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate un a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/saupentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta depusa de o asociere, fiecare asociat va presenta documentul mentionat.Cerinta nr. 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr.1 -Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- un si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imbutabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca, grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea prevederilor art. 181 lit. a), lit. c) 1 si lit. d) din OUG 34/2006, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social si punctul/punctele de lucru implícate in derularea contractului ( formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalízate), in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalízate), in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicitaprezentarea certificatelor in originalsau copie lizibila certificata? conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea un vizeaza to;ate situatiile, atunci ofertantul va redacata o declaratie pe propia raspundere prin care va specifica faptul ca un se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatiile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va presenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratieri si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propia raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilatAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv to;ate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: - Mezdrea Vilut ? primar- Todasca Elisei? viceprimar- Vasilut Doina Maria- secretar- Rusu Ana ? contabil- Ivan Alina ? responsabil achizitii publice- Todasca Elisei ?consilier local- Chiforescu Vasile ? consilier local- Popescu Vladimir ? consilier local- Sandu Silvestru ? consilier local- Cretu Petru? consilier local- Magas Adnana ? consilier local- Tiganea Gheorghe ? consilier local- Florea Catalin ? consilier local- Cirdei Clement Leon ? consilier local- Todasca Matei ? consilier local- Bonches Gheorghe ? consilier localModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiAtat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora ( ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006modificata si completata, conform caruia ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla iin relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 691 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. ? In acest sens ofertantii vor completaFormularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiFiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P. si atasat prezentei (Formular nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic ( lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului ( codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va presenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?;Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalízate si traduce in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea econo;mica corespunzatoare codului CAEN sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Ofertantul pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriOperatorii economicii vor prezenta cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2011, 2010, 2009) care sa fie: minim 121.200 lei pentru Lot 1; 11.040 leipentru Lot 2 ; 25.200 lei pentru Lot 3 si 100.000 lei pentru Lot 4.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala pe ultimul an.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro = 4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron.In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., Continuare: La evaluarea situatiei econo;mico-financiare, ne se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat formularele de informatii generale cat si Identificare financiara si copii ale bilanturilor contabile.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic un are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia econo;mica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine Fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor presenta traduceri autorizate si legalízate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia econo;mica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ( experienta similara)Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie privind lista principalelor bunuri livrate in ultimii 3 ani, valoarea, perioada in care au fost livrate.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei similare prin prezentarea a cel putin 1contract care a avut ca obiectlivrarea de produse de natura si complexitatea celor ofertate a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea actualei achizitii, in functie de fiecare lot in parte (Lot 1 = 60.600 lei fara TVA; Lot 2 = 5.520 lei fara TVA; Lot 3 = 12.600 lei fara TVA; Lot 4= 50.000 lei fara TVA).Urmatoarele documente trebuie prezentate: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
- copie proces verbal a bunurilor livrate;, Continuare cerinta nr. 2Operatorul economic va face dovada asigurarii echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului de bunuri, Cerinta nr. 3 ( Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului)Ofertantul va completa si va depune in originalFormularul nr. 10 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de livrare bunuri , asigurarea a cel putin: unui manager/ responsabil de contract urmatorului personal de specialitate., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer