Achizitie publica - ACHIZITIE INSTRUMENTE PENTRU ANESTEZIE
Detaliu pentru invitatia numarul 322306
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322306/21.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE INSTRUMENTE PENTRU ANESTEZIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE INSTRUMENTE PENTRU ANESTEZIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1 ACE SPINALE G18 X 88mm2 ACE SPINALE G20 X 88mm3 ACE SPINALE G22 X 88mm4 ACE SPINALE G25 X 88mm5 ACE SPINALE G27 X 88mm6 ACE SPINALE G27 X 88mm PENCIL POINT7 SET PENTRU ANESTEZIE EPIDURALA8 SET PENTRU ANESTEZIE EPIDURALA PEDIATRICA9 SET PENTRU ANESTEZIE COMBINATA SPINALA EPIDURALA10 SET PENTRU ANESTEZIE COMBINATA SPINALA EPIDURALA PEDIATRICA11 AC PENTRU ANESTEZIE EPIDURALAbuc13 SET PENTRU ANESTEZIE PLEXALAbuc14 ACE SPINALE G22 X 88mm ? PENTRU UPU SMURD
II.1.6) CPV: 33171100-0 - Instrumente pentru anestezie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 369.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare( art. 278/1 din OUG 34/2006 ), exprimat in lei fara TVA este: lot 1-154.56, lot.2-74.04, lot 3-123.12, lot 4-49.10. lot 5-79.63, lot 6-142.63, lot 7- 247.24, lot 8-42.10, lot 9-778.14, lot 10-36.36, lot. 11-56.59, lot 12-5.98, lot 13-15.97, lot 14-8.20.Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria spitalului. Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva, judetul Hunedoara - la registratura, cel tarziu la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Documente edificatoare: prezentare formular A(stampilat, semnat).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG 34/2006.Documente edificatoare: prezentare formular B (stampilat, semnat)CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: -Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf.Ordin 314/21.10.2010).Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Silviu George Didilescu ?manager, Director medical ? Ioan Demeter, Dir.Fin-Cont.-Vetuta Stanescu, Director de ingrijiri ? Corina Militaru, Cons. Jur. Bartan Iulia, Sef birou achiz. ? Ec.Negrea Liliana ; Formularul C va fi solicitat si tertului sustinator, conform art.13, art.19 si art. 20 din Legea 279/2011. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul valabila la data depunerii ofertei)a) ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidareOfertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solictate in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Un document constatator sau recomandare, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a contractului privind produsul., Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art.188, alin.1 , lit.d din OUG34/2006., Autorizatie sau aviz de functionare eliberat de M.S., Se solicita obligatoriu cate 2 mostre din fiecare LOT, din care una ramane proba martor, in vederea confruntarii cand se vor face livrarile.Mostrele se solicita pentru demonstrarea capacitatii tehnice a operatorului economic de a furniza astfel de produse. Mostrele vor respecta obligatoriu marcajul de conformitate CE, asa cum se precizeaza in prevederile H.G. 54/2009 ? privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale. Cetificarea sistemului calitatii.Ofertantul va prezenta, in copie, documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 pentru indeplinirea acestui contract (Sau echivalent) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele de mai sus vor trebui sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 11:00