Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie ion cromatograf


Detaliu pentru invitatia numarul 334286
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DESANATATEPUBLICAA JUDETULUI SIBIU
Numar invitatie: 334286/24.08.2012
Denumire contract: Achizitie ion cromatograf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DESANATATEPUBLICAA JUDETULUI SIBIUCod fiscal: 11278445, Adresa: str. Gh. Baritiu , nr.3, Sibiu, Telefon: 0269/210071 , 0269/213421, Fax: 0269/217092, 0269/213421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Procedura de achizitie se deruleaza online.Ofertele vor fi postate in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ion cromatograf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ion cromatograf-echipament destinat determinarii contaminantilor din apa, alimente, pesticide si cosmetice
II.1.6) CPV: 38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie de participare la procedura de achizitie in suma de 3.096 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in in Legea346/2004-IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens.Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazutede art.86, alin.4 din H.G. 925/2006.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate : ordin de plata in contul de Trezorerie al autoritatii contractante : RO59TREZ5765XXX000194 ?Trezoreria Municipiului Sibiu, cod fiscal 11278445, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va transmite in original la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform datelor din invitatia de participare) ora stabilita de SEAP.Garantia stabilita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.In conditiile in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare conform prevederilor art.278 /O.U.G. 34/2006.-Garantia de participare, constituita de ofertantul a caruio oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare , se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.-Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contarctanta dupa semnarea contractuluyi de achizitie publica cu ofertantul/ofertantiiale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare , darn u mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul contractuluifara T.V.A. , in termen de 5 zile de la semnarea contractului in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006 si HG 925/2006 cu modificarile si completarile in vigoare, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara sau de o societate de asigurari(scrisoare de garantie bancara) care va deveni anexa la contract.-Autoritatea contractanta poate emite pretentii asupra garantiei de buna executie in conformitate cu art.91 din HG 925.-Restituirea garantiei se va face conform art.92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180 din OUG nr. 36/2006 - completare Formular 1.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acesteideclaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din OUG nr. 36/2006 ? completare Formular 2;Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare Formular 4.Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: Director Executiv- Dr. Gabriel Budescu , Director Executiv Adj. Economic- Ec. Mirela Tataru, Director Executiv Adj. Sanatate Publica ?Dr. Adela Morar, Condsilier Juridic ?Ilie Gligor, Medic sef laborator ?Dr. Geta Hilma , Comisia de evaluare : ing. Dorin Pop ? consilier achizitii publice, ing.Mirela Codeus-serviciul aprovizionare, mentenanta, chimist Livia Simtion, chimist Maria Titu, ec. Dragota Dorina ?serviciul bugetIn cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii.6.Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - completare Formular 6.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP ? dupa un document in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Directia de Sanatate Publica Sibiu , str. Gh.Baritiu nr.3, cod postal 550178 pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor. 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Ofertantul clasat pe primul loc/lot, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP ? dupa un document in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare finalizate in ultimii 3 ani, insotita de recomandari privind modul de indeplinire a clauzelor contractuale de la conducatorul institutiei beneficiare Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO9001 / 2008 sau echivalent pentru furnizor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie este accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer