Achizitie publica - Achizitie Lactate.
Detaliu pentru invitatia numarul 326500
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326500/11.05.2012
Denumire contract: Achizitie Lactate.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Dr. I. CantacuzinoCod fiscal: 4203490, Adresa: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2107100, Fax: 2106435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 73206, telefon: +04 0212107100, fax: +04 0212106435, persoana de contact: Carmen Uleia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul de achizitii publice.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Lactate.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie lactate.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie inceapa la data limita de depunere a ofertei si sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei. LOT 1 branza telemea = 92 lei; LOT 2 branza dulce = 783 lei; LOT 3 branza topita = 140 lei; LOT 4 iaurt = 324 lei; LOT 5 smantana = 495 lei; LOT 6 unt = 34.20 lei; LOT 7 cascaval = 180 lei; LOT 8 lapte praf = 720 lei;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Se constituie in conformitate cu prevedreile art. 89 alin (2) din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/2006 - declaratie privind eligibilitatea.formular 18;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de ert. 181 din OUG nr. 34/2006.formular 15;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. formular 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;formular 3;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu coriginalul".Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu coriginalul".Declaratie privind neincadrearea in art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie sunt: Manager Conf. Dr. Iulian Brezean, director financiar contabil Ec. Buzasu Valentina, sef serviciu administrativ Referent specialist Parvu Gina, sef birou achizitii Ec. Musat Carmen.formular 16; Certificat constatator original, copie legalizata sau copie lizibla cu mentiunea " conform cu originalul"; In cazul prezentarii copie lizibla cu mentiunea " conform cu originalul" , se va solicita, ofertantului clasat pe locul 1 originalul sau copia legalizata pentru conformitate;Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM -urilor;formular 14;Autorizatie comercializare de la producator;formular 4;Autorizatie sanitar veterinara de functionare a producatorului, conform Normei Ordinului 57/2010 privind procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.Mostre de produs;Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport; ISO 9001HACCP
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 09:31