Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Lampi pentru iluminatul stradal in Comuna Panaci - Acord Cadru cu un operator economic


Detaliu pentru invitatia numarul 179600
Autoritate contractanta
COMUNA PANACI (PRIMARIA PANACI)
Cod de identificare fiscala: 4326892
Adresa: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava, Panaci
Telefon: 0230 576525
Fax: 0230 576653
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie Lampi pentru iluminatul stradal in Comuna Panaci - Acord Cadru cu un operator economic
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34928530-2 - Lampi de iluminat stradal (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie Lampi pentru iluminatul stradal in Comuna Panaci - Acord Cadru cu un operator economic astfel: I contract subsecvent - durata 6 luni, cantitate minima 200 Buc, Cantitate maxima 350 Buc.II contract subsecvent - durata 6 luni, cantitate minima 200 Buc, Cant. maxima 350 BucSpecificatii tehnice - conform caietului de sarcini.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 24.10.2008 14:32
Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul BRM Terminal Suceava, Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul BRM Terminal Suceava, Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform Documentatiei de atribuire
Sediul BRM Terminal Suceava, Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229, Tel/Fax: 0230 520099, email: [email protected], c/val doc. 100 LEI+TVA
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Procedura se anuleaza in baza Art. 209 aliniatul 1 litera b
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer