Achizitie publica - achizitie lapte dulce
Detaliu pentru invitatia numarul 333770
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333770/16.08.2012
Denumire contract: achizitie lapte dulce
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lapte dulce
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de lapte: val. minima estimata 36.000lei - repr. val. contractului initial pina la 31.12.2012.val. maxima 68.000 repr. val. posibilelor sublimentari pina la 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 15511000-3 - Lapte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
conf. art. 85 din hg 925/2006 , respectiv 640 ron(IMM 320 ron)perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . modul de constituire si exprimare a garantiei de participare : prin ordin de platain contul RO78TREZ6565006xxx004154 , trezoreria municipiului vaslui, cod fiscal 3551942 , in acest caz se depune in SEAP copia scanata a documentului de plata ;\- prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. in acest caz , scrisoarea de garantie bancara /polita de asigurare se va prezenta in original , la sediul autoritatii contractante (birou achizitii publice ), pina cel tirziu la data si ora limita de deeschidere a ofertei indicata in invitatia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare;2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare;? Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;formularul si certificatele se depun semnate si sub forma scanata in SEAP .3 Declaratie ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conf. Ord. 314/12.10.2010/ completarea formulalui 3 din sectiunea formulare - formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006./ completarea formularului din sectiunea formulare / formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP . lista cu persoanele care detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de artibuire sunt : ordonator de credite - dr. Dascalu Gheorghe , dir. fin contabil ec. Sorescu Neculai, Presedintele comisiei de evaluare Ref.SP. Bejan Diana , As. Nechifor Maricica, Ec. Dumitrascu Daniela. dovada ca ofertantul poate exercita acitivitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie cf. art. 183/ din OUG 34/2006 / certicicat constatator emis de ONRC din care sa reiasa obiectul de activitate - original sau copie cu mentiunea "conform cu originalul" - documentul se depune sub forma scanata in SEAP.- SE PREZ. AUT. SANITAR VETERINARE DE FUNCT. ELIB. DE DIRECTIA SANITARA, OG.42/2004DOC.SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil, FISA DE INFORMATII GENERALE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI, MOSTRA PRODUS OFERTAT, AUTORIZATIE SANITAR VETERINARA PT. MIJLOACELE DE TRASPORT ALE OFERTANTULUI DESTINATE TRANSPORTULUI PRODUSULUI OFERTAT ELIBERTA DE DIRECTIA SANITAR VETERINARA, OG.42/2004.DOCUMENTUL SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP CERTICICATE A CALITATII
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 15:14