Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lapte praf, ceai, delicat si altele


Detaliu pentru invitatia numarul 217046
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 2521451
Fax: 2521451
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie lapte praf, ceai, delicat si altele
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie lapte praf, ceai, delicat si altele
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.06.2009 13:50
Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 -Str.Olari, nr. 11-13, sector 2 Bucuresti- Serviciul de Relatii cu Publicul, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 -Str.Olari, nr. 11-13
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 130, 658.12 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in prev. art181, Calitatea de participant, Certificate constatatoare plata bugete de stat si locale, Statut/ act constitutiv, certificat constatator, certificat inregistrare la ORC ?copie legalizata, Pentru pers.fizice/juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare(traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Ministerul de Justitie), certificat Registrul comertului, Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani 391.000 lei, Bilantul contabil la 31.12.2007, 30.06.2008 si 31.12.2008/, Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, cel putin 1 contract cu o valoare minima de 19.000 lei, Recomandari din partea beneficiarilor, Grafic de livrare, declarartie privind utilajele 12 H(min. 2 mij.transport), Personal min. 10 angajati F12 I, Propunere contract si anexe semnate, Informatii privind subcontractantii
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer