Achizitie publica - Achizitie Laser chirurgical
Detaliu pentru invitatia numarul 356205
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356205/02.12.2013
Denumire contract: Achizitie Laser chirurgical
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN RESITACod fiscal: 1061626, Adresa: Str.Fagarasului Nr.18, Resita, Telefon: +40 0255227830/106, Fax: +40 0255218760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Laser chirurgical
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie laser chirurgical
II.1.6) CPV: 33169100-3 - Laser chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 1 660 lei . Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare publicata de BNRb) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, respectiv pana la data de ________. se vor raporta la data limita de depunere a ofertelorc) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? virament bancar in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatiiGarantia de participare se va posta scanata in SEAP iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii pana la data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractuluiForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? virament bancar in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr34/2006- prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederiile art.69 ind.1 din OUG34/2006-persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager: Dr Secasan DumitruDirector Financiar Contabil: Ec Turescu AlexandruCompartiment Juridic: Cons. Jr. Belcea CatalinaComisia de evaluare este urmatoareaPresedinte: Ec Rosu Andreia-Coordonator Compartiment Achizitii PubliceMembrii: Ec Marcu Mihaela- Compartiment Achizitii PubliceEc Szucs Monica- Compartiment Achizitii PubliceMembrii supleanti: Ec Muresan Fiorela-ServiciulAprovizionareEc Munteanu Dana- ServiciulAprovizionare2. prezentare Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale si altor venituri ale bugetului local;3. prezentare Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depunere o declarare pe propria raspundere potrivit art. 11 alin 4 din Hg 925/2006- Declaratie privind calitatea de participare la procedura.- Declaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Cerinta obligatorie: a). prezentare certificat constatator emis de ORC de pe langa tribunal cu date actualizate, astfel incat informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documente care dovedesc ca ofertantulbeneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii IMM (daca e cazul).Cerinta obligatorie - prezentaredeclaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, conf.OG27/2006 pt.modificarea si completarea Legii nr.346/2004Documente privind inregistrareaPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie - prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globale care vizeaza activitateadin cel mult ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dispozitivele medicale trebuie sa indeplineasca cerintele Directivei 93/42 EEC. Se va prezenta certificatul CE emis de un organism notificat sau Declaratia de conformitate a producatorului privind dispozitivul medical ofertat (copie), declaratie privind lista cu principalele furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 13485, sau echivalent)practicat de furnizor in domeniul de activitate similar obiectului proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 10:51