Achizitie publica - Achizitie legume si fructe
Detaliu pentru invitatia numarul 329623
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329623/15.06.2012
Denumire contract: Achizitie legume si fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 5Cod fiscal: 17104480, Adresa: B-dul Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti, Telefon: 0724500669, Fax: 021/3101731
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 724500669, fax: +40 213101731, persoana de contact: Alina Apostoaie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 5 B-dul Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti, Romania etaj 3, camera 43
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie legume si fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie legume si fructe. Se solicita furnizarea produselor la fiecare centru din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5, conform comenzilor transmise lunar. Valoarea estimata fara TVA este intre 135.340, 10 si 189.821, 17 lei, conform H.G. nr.925/2006, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari daca exista resurse financiare alocate cu aceasta destinatie, fiind incheiat, in acest sens, un act aditional la contract pana la data de 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 03222000-3 - Fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 821.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.353 lei, adica 1% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 677 lei, adica 0, 5% pentru IMM-uri, constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari sau prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante a sumei mai sus aratate, scrisoarea de garantie bancara sau chitanta care atesta constituirea garantiei de participare prezentandu-se in original cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.Scrisoarea de garantie emisa de societati bancare sau de asigurari trebuie : ?prezentata in original la deschidere ;?sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;?sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careias-a constituit ;?sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire ;?perioada de valabitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;?sa contina parafa vizibila a bancii emitente si semnatura autorizata ;?sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta;?sa fie irevocabila;IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare.Ofertantul care solicita reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50% va prezenta la deschiderea ofertelor o declaratie privind incadrarea in categoria IMM, conform Formularului 8. Aceasta declaratie se prezinta in original.Pentru a beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, in cazul asociatiilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 5;4.Scrisoarea de inaintare, completata in conformitate Formularul 1;5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 9.6.Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??;7.Certificat fiscal emis de Directia de impozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local.Certificatul fiscal, va fi prezentat in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??Certificatele fiscale vor trebui sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General Florentina Popescu si Director Economic Alina Apostoaie.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai sus. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta semnata de reprezentantul legal (mentionat in Certificatul Constatator emis de Registrul Comertului). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana, prezentate in original. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificatul constatator de la Registrul Comertului cu privire la: denumirea societatii, sediu, asociati, capital social, administrator, daca societatea se afla in stare de faliment sau lichidare, daca afacerile operatorului economic sunt administrate de un judecator sindic sau activitatile sale sunt suspendate, cod unic de inregistrare, mentiuni referitoare la condamnari ale ofertantuluipentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de faliment se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente). Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Documentele si traducerea autorizata, vor fi prezentate in original.2. Certificat de producator (pentru persoane fizice autorizate), care va fi prezentat in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??;3.Autorizarea pentru desfasurarea de catre persoane fizice a unor activitati economice in mod independent (pentru persoane fizice autorizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Balanta lunii aprilie 2012. Bilantul la 31.12.2011 vizat si inregistrat la organele competente. Declaratie privind veniturile realizate la 31.12.2011 inregistrat la autoritatea fiscala competenta (pentru persoane fizice autorizate). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prev. art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia prevederilor art.180.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a depune o declaratie privind experienta similara (formularul 7) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia conform prevederilor art.180.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 15:13