Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Lemn de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 353497
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEA
Numar invitatie: 353497/09.09.2013
Denumire contract: Achizitie Lemn de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230789, fax: +40 237230788, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Vrancea, Bdul. Garii, nr. 13, Focsani.Birou Buget si Achizitii Publice, cam 26 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Lemn de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Lemn de foc pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C Vrancea .Valoare estimata a contractului pana la data de 31.12.2013 - 120690 lei fara TVA .Valoare estimata a contractului pana la data de 30.04.2014 - 171600 lei fara TVA .Optiuni: Aplicarea prevederilor art 6 , alin.( 3) din HG nr. 925/ 2006 .
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 690 - 171, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 2400 lei - (in lei sau echiv.in alta valuta). Echivalenta leu/alta valuta: la cursul de referinta BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere oferte.In cazul IMM, se constituie 50% din cuantumul prevazut in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (F 12) ;
-depunere numerar la casieria D.G.A.S.P.C.Vrancea ;
- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trezorerie ) .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea ; Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 ; Declaratia privind calitatea de participant la procedura .Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat si bugetul local : Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006, cuprinzand urmatoarele persoane cu functii de decizie : Daniela Nicolas-Director General DGASPC Vrancea;Nicoleta Vasile Director Economic DGASPC Vrancea;Luminita Liciu-Director General Adjunct Coordonator DPPDC;Chetroiu Ionel-Director Directia Juridica, Contencios Si Relatii Cu Publicul DGASPC Vrancea;Sorin Neagu-Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Executie Bugetara si Achizitii Publice DGASPC Vrancea;Mirela Voicu-Sef Birou Buget Si Achizitii Publice DGASPC Vrancea;Alina Daraban-Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea;Mindroiu Claudia -Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea;Maria Marica-Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 . Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ORC in copie lizibila conform cu originalul ; Pentru persoane juridice straine ?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.Mentiune : Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni - se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani in lei sau alta valuta ( pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte ) . Operatorul economic va demonstra o cifra de afaceri din ultimii 3 ani de minim 120.690 lei fara TVA ( valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2013). Pentru sustinerea cerintei de calificare, ofertantii vor prezenta Formularul nr. 9 completat ., Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita ca cerinta minima de calificare demonstrarea furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract si cel mult 3 contracte, in valoare/valoare cumulata, egala cu minim 120.690 lei fara TVA sau echivalent in valuta . ( pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte ). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer