Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE LEMN DE FOC ESENTA TARE (FAG)


Detaliu pentru invitatia numarul 328859
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE DRAJNA
Numar invitatie: 328859/07.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LEMN DE FOC ESENTA TARE (FAG)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE DRAJNACod fiscal: 2844499, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.888, LOC. DRAJNA, JUD. PRAHOVA, , Drajna de Jos, Telefon: 0244/290761, Fax: 0244/290970
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CASTELULUI, NR.1, LOC. DRAJNA, JUD. PRAHOVA, , Drajna de Jos, Romania, cod postal: 107193, telefon: +40 244290761, fax: +40 244290970, persoana de contact: MARIUS CORNEL MIERCIOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CASTELULUI, NR.1, LOC. DRAJNA, JUD. PRAHOVA, , Drajna de Jos, Romania, cod postal: 107193, telefon: +40 244290761, fax: +40 244290970, persoana de contact: MARIUS CORNEL MIERCIOIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LEMN DE FOC ESENTA TARE (FAG)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE LEMN DE FOC ESENTA TARE (FAG)
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUM: 1100 RON (1% din valoarea estimata)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 3 luni de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie astfel: a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul prevazut in documentatie. Se depune in original la sediul spitalului pana la data limita de depunere a ofertelor.b) Virament bancar in contul de garantii: RO85TREZ5285006XXX001779, Beneficiar: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE DRAJNA, CUI: 2844499.Restituirea garantiei de participare(Cf. art 88 din HG 925/2006): 1) Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.(2) Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.(3) In cazul in care autoritatea contractanta se afla, conform prevederilor art. 209 din ordonanta de urgenta, in situatia de a anula procedura de atribuire, garantia de participare se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? Formular 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea formularului ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? Formular 2Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OrdonantaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager - Dr. State Greta, Dir.Fin-Contab - Ec. Raiciu Liliana Sanda, Administartor - Musoiu Gheorghe, Resp. Achizitii - Ec. Miercioiu Marius CornelCerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5 Cerinta nr. 1Certificat constatator eligerat Oficiul National al registrului Comertului, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica . Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelorPersoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Modalitatea de indeplinire : ?Completarea formularului ?Informatii generale? Formular 6.?- datele de identificare ale operatorului economic;?- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 RONAnul 2009:1 euro = 4, 2373 RONAnul 2010:1 euro = 4, 2099 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele livrari de produse.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta o Declaratie privind lista cu pricipalele livrari de produse - Formularul 7 din care rezulta incheierea si indeplinirea, a unu sau mai multe contracte avand ca obiect livrarea de produse similare, cu suma valorilor cumulate de produse furnizate si servicii prestate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer