Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE LEMN DE FOC PENTRU IARNA 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 335974
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sarmasag
Numar invitatie: 335974/24.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LEMN DE FOC PENTRU IARNA 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SarmasagCod fiscal: 4291972, Adresa: Str TeilorNr 34, sarmasag, Telefon: 0260655500, Fax: 0260655500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str TeilorNr 34, sarmasag, Romania, cod postal: 457330, telefon: +40 260655500, fax: +40 260655500, persoana de contact: Attila Janos Dombi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str TeilorNr 34, sarmasag, Romania, cod postal: 457330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LEMN DE FOC PENTRU IARNA 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE LEMN DE FOC de esenta tare
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei.Per. de valabilitate?cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia se constituie conf. art.86alin.(1) din HG925/2006, modif. prin HG834/2009.Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotitade Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut. contractante.Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006.Din garantie se retine suma de1.500, 00 lei, in cazul respingerii unei contestatii la CNSC a ofertantului.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, acest doc. trebuie sa includa prevederile stabilite la art. 87 alin.(1) din HG925/2006, precum si retinerea calculata in cazul respingerii unei contestatii.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se poate realiza in contul RO11 TREZ 5615 006X XX00 6400 ?Trezoreria Municipiului Zalau .Dovada constituirii garantiei va fi prezentata inoriginal, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, iar pt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca.Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si orastabilite pt. deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand per. de valabilitate solicitate in doc. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Dombi Attila Janos, Csobanka Istvan, Oroian Angela Rodica, Nagy Ildiko, Balogh Bela, Berki Edit, Boti Sandor, Chereji Nicolae, Demjen Alexandru, Erdei Arva Karoli, Kovacs Szabollcs, Kovacs Otto, Lucza Isvan, Seress Klara Katalin, Botos Gabriela, Szoni Levente, Zsuzsan Gabor, Bolog Alexandru .Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatFormular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe ultimul an fiscal de minim 200.000 leiPrezentarea bilantului contabil pe ultimul an fiscal inregistrat la autoritatile competente sau alt document oficial din care sa reiasa cifra de afaceri. Pentru datele financiare in euro, se va considera cursul mediu pentru anul fiscal incheiat comunicat de Banca Nationala a Romaniei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari similare relevante prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul a furnizat lemne de foc in ultimii 3 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -unul sau maxim doua contracte similare (furnizare lemn de foc) in valoare cumulata de minim 100.000 de lei fara TVA insotit de certificate/documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.semnat si stampilat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit direct din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.09.2012 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer