Achizitie publica - Achizitie lemn foc 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 328201
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328201/30.05.2012
Denumire contract: Achizitie lemn foc 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICICod fiscal: 16047069, Adresa: COMUNA SUICI, JUDETUL ARGES, suici, Telefon: 0248545015, Fax: 0248545015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SUICI, JUDETUL ARGES, suici, Romania, cod postal: 117725, telefon: +40 0248545015, fax: +40 0248545015, persoana de contact: ELENA GEORGESCU-PRIN SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lemn foc 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitia lemnului de foc in cantitate de 600 mc in perioada de la data semnarii contractului si pana la 31 dec. 2012, in conditiile specificate de caietul de sarcini, cu posibilitatea prelungirii contractului pana la 30.04.2013. Valoarea estimata minima este de 102000 lei pana la 31 decembrie 2012 , iar valoarea maxima este de 122400 lei reprezentand valoarea suplimentarilor conf. art. 6 H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiade participare in cuantum de 1224 lei si se va posta in SEAP (scanata)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediu de catre toti operatorii economici. .Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Constituirea garantiei de participarein conformitate cu prevederile art. 86 alin (1)din HG 925/200;prin virament bancar (cont RO40TREZ0485006XXX001503 deschis la Trezoreria Curtea de Arges). In cazul constituirii garantiei prin scrisoare bancara ; completare FormularF8.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantulpierzandastfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a.) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b.) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituiegarantia de bune executie in perioada de valabilitate a ofertei si , oricum nu mai tarziude data comunicarii pentru semnarea contractului , la sediul furnizorului;c.) oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d.) in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestattia ofertantului , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de1% din valoarea estimata a prezentei proceduri. .Garantia de participare constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie a contractului: 5 % din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire : conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006 .Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract. Garantia de bune executie se va prezenta autoritatii contractante, in forma originala, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.Scrisorile de garantie bancara vor respecta modelul prevazut in formularul F.12.Garantia va fi irevocabila.Contractul se va semnala sediul autoritatii contractante siva intra efectiv in vigoare la data prezentarii dovezii constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea: Completare Formular F2;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUGnr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : CompletareFormular F3;
- Certificatede atestare fiscala privind obligatiile exigibile din care sa rezulte situatia indeplinirii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara depunerii ofertei;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Completare Formular F4..- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 OUG.3 4 , se prezinta si de tertul sustinator: Lista persoanelor cu functii de decizie la nivelul unitatii in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Neacsa-Enachescu vasile -director;2 Brezan Maria-presedinte comisie licitatie;3 Georgescu Elena-membru;4 Apostu Maria-membru;5 Ghinescu Maria-membru;6 Tufeanu Alina-membru;7 Titiriga Ileana-membru de rezerva;8 Vacalie Gabriela-membru de rezerva;9 Negoiescu Vasile-jurist.Completare Formular F9.- Cerificat de participare la licitatiecu oferta independenta: Completare Formular F5.Se va completa in cadrul acestei sectiuni formularul de oferta F10. - Certificat constatator emis de oficiul national alregistrului comertului /autorizatie de functionare /altele echivalente(documentul se va prezenta in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul );Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Atestat de exploatare forestiera valabil la data deschiderii ofertei al agentului economic de unde provine masa lemnoasa( documentul se va prezenta in copie legalizata saucopie certificata cu originalul prin semnatura si stampila) conform Ordinului ministrului MAPDR nr.1126/25.10.2005.Nota.Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitateproductia sau comercializarea produselor pentru care depun oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Ultimul bilant contabil vizat de Administratia Finantelor Publice;, - Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniin domeniul de activitate contractului aferent sa fie mai mare sau egala cu suma de 150.000 lei.Curs mediu de referintacomunicat de BNRleu/EURO: 2011 :4, 23792010 :4, 20992009 :4, 2373
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani.Nota: (1) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.(2) Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele tehnice si umane invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, prezentand in acest sens o Declaratie pe propria raspundere.(3) In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala, - Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): - Daca este cazul, ofertantii vor prezenta o declaratie cuprinzand subcontractantii (completata conform modelului prezentat in Sectiunea aIII-a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire ? Formularul F.6). Operatorii economici cu care se semneaza contractul vor prezenta, inainte de incheierea acestuia, contractele/acordurile de subcontractare incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta., - Dovezile solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta situatie).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se regaseste in totalitate pe SEAP , este atasata in prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 08:47