Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie lemne de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 325973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Numar invitatie: 325973/09.05.2012
Denumire contract: achizitie lemne de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: 0262-278975, Fax: 0262-228322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262278975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262278975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lemne de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie lemne de foc
II.1.6) CPV: 09111400-4 - Combustibili pe baza de lemn (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
VALOARE GARANTIE -3.626LEIGarantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA sitrebuie sa fie valabila 90 zile de la data limita de depunere a oferteiin valoare de 3.626 leiGarantia de participare se poate constitui prin ordin de plata confirmat de banca , in contul autoritatii contractante numarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform formular 10.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2006) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, inainte de primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia cand, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant ca nefondata, acesta pierde in conf. cu art. 278 1 din OUG 34/2006 suma de 1813.20 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractuluiprin retineri succesive din sumele datorate din facturile partiale cu obligatia contractantului de a deschide la trezorerieun cont disponibil distinct la dispozitia autorirtatii contractanteconf. Prevederilor art.90 din HG 925/2006. IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerintanr 22. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr.3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr 4Se va solicita prezentarea declaratiei atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinatorDeclaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de conducere, cu persoanelece detin functrii de decizie in cadrul autoritatii contractante cele nominalizate in formularul 4 respectiv : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Lavinia Orzac, Dorina Toma, Marius Valean, Coman Maria, Muresan Daniela, Daniluc Eva este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 1Certificat constator emis de de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Se va permite depunerea de documente in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Mentiune: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emisde ONRCin original / copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer